تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
جالب است ۰
مینا نافعی، دروازه‌بان ملی‌پوش ملوان از ناحیه چهار سر دچار مصدومیت شد.
مصدومیت جدی دروازه‌بان دوم تیم ملی هنگام گرم کردن!
به گزارش مردم فردا،مهمترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر زنان درحالی دیروز بین دو تیم ملوان و خاتون برگزار شد که از همان دقایق ابتدایی مسابقه، شاهد راه رفتن لنگان دروازه‌بان ملوان یعنی مینا نافعی بودیم. نافعی در همان ابتدای مسابقه یک بار هم روی زمین خوابید و اگرچه برخوردی با او در حین مسابقه صورت نپذیرفته بود اما پزشکان به مداوای او مشغول شدند.
اما بعد از این مسابقه، دروازه‌بان ملی پوش ملوان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" تائید کرد که قبل از آغاز مسابقه، در هنگام گرم کردن از ناحیه چهار سر دچار آسیب شده و بعد از اتمام بازی هم با انجام سونوگرافی مشخص شد چهار سر او دچار پارگی شده است. او همچنین گفت: بعد از مشورت با دکتر، احتمالا 8 هفته از میادین دور خواهم بود.
این در شرایطی است که در هفته گذشته هم زهرا خواجوی، دیگر دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان در سانحه تصادف دچار آسیب شد و حالا با آسیب مینا نافعی، دو دروازه‌بان اصلی تیم ملی یا مصدومیت جدی مواجه شده‌اند.
اگرچه تیم ملی در هفته‌های آتی تورنمنت مهمی را در پیش ندارد اما باید دید مریم آزمون برای اردوهای آماده سازی، کدام دروازه‌بانان را به جای دو گلر اصلی تیم ملی به اردو فرا خواهد خواند.
https://mardomefarda.ir/vdcbw0b5.rhb5apiuur.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما