تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۰
جالب است ۰
سامسونگ SmartThings در CES 2024 امکانات جدید خود را معرفی کرد. ایجاد نقشه دیجیتالی از خانه‌های هوشمند یکی از بهترین قابلیت‌‌های جدید SmartThings است.
سامسونگ با SmartThings خانه‌های فوق هوشمند می‌سازد
به گزارش مردم فردا،SmartThings برنامه‌ای است که برای اتصال و کنترل دستگاه‌های موجود در خانه هوشمند طراحی شده اما به‌اندازه پلتفرم‌هایی مانند گوگل هوم یا اپل هوم‌کیت مورد توجه قرار نمی‌گیرد. باوجوداین، پلتفرم انحصاری سامسونگ در CES 2024 بیانیه‌های بزرگی ارائه کرد تا سالی بزرگ را برای خودش رقم بزند.

SmartThings همراه با پشتیبانی پیشرفته از انواع تلویزیون و کاربردها جدید برای کدهای QR در حال ارائه ویژگی Map View است که می‌تواند نقشه دیجیتالی خانه شما را ایجاد کند و مکان دقیق همه دستگاه‌های متصل را نشان دهد.

Map View به شما امکان می‌دهد به‌جای پیمایش در فهرستی از همه دستگاه‌های موجود در خانه یا جابه‌جایی بین گروه‌ها در برنامه گوشی هوشمندتان، نمایش سه‌بعدی از خانه خود را در گوشی مشاهده کنید. داخل این نقشه مطابق با موقعیت فیزیکی واقعی همه ابزارهای خانه، آیکون‌هایی را خواهید یافت. این بدان معنا است که می‌توانید بدون نیاز به پیمایش در فهرست طولانی دستگاه‌ها، دستگاهی را که می‌خواهید به‌سرعت بیابید و کنترل کنید.

با استفاده از ویژگی جدید نقشه سه‌بعدی، اگر لازم داشته باشید چراغ‌های اتاق غذاخوری را روشن کنید، فقط باید به Map View بروید و به‌دنبال آیکون چراغ‌های اتاق غذاخوری خود بگردید یا برای بررسی قفل هوشمند، آیکون در ورودی را پیدا کنید. ایده این است که با دیدن نقشه و کلیک کردن روی دستگاه مورد نظر، مدیریت و استفاده از خانه هوشمندتان را ساده‌تر کنید.

Map View از نظارت بی‌درنگ دوربین‌ها، دما، زمان باقی‌مانده تا پایان کار ماشین لباس شویی و سایر اطلاعات کلیدی دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کند. همچنین با پیگیری مصرف انرژی به کاربران کمک می‌کند تا روشی برای کاهش صورت‌حساب‌های ماهانه خود بیابند.

ایجاد نسخه‌ی نمای نقشه از خانه به یک دستگاه لیدار سامسونگ (مانند جاروبرقی Jet Bot) نیاز دارد، اما کاربر می‌تواند برای ایجاد نقشه از کپی فیزیکی پلان یا نقشه‌های دیجیتال آنلاینی (در صورت موجود بودن برای ملک مورد نظر) استفاده کند.

سامسونگ از چند ویژگی دیگر برای SmartThings ازجمله کاربرد کدهای QR برای اشتراک‌گذاری دسترسی دستگاه با خانواده و دوستان و همچنین بهبود آن در تلویزیون سامسونگ خبر داده است؛ اما در نهایت Map View قانع‌کننده‌ترین ویژگی‌ای محسوب می‌شود که در CES 2024 اعلام شد.

سامسونگ اواخر امسال جزئیات بیشتری در مورد برنامه‌هایی که برای SmartThings دارد، فاش خواهد کرد.
https://mardomefarda.ir/vdciwqar.t1ar52bcct.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما