تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۱
جالب است ۰
محمد عباس‌زاده مهاجم باتجربه فوتبال ایران در نیم فصل اول لیگ بیست و سوم برای فولاد خوزستان به میدان رفت، اما توفیق چندانی نداشت و حالا چند هفته‌ای است کمتر بازی می‌کند.
شرط مهم برای بازگشت مهاجم پرسپولیسی به نساجی
به گزارش مردم فردا،زمزمه‌های بازگشت عباس‌زاده به نساجی و بازی کردن در زادگاه خود بیش از پیش به گوش می‌رسد. مهاجم سابق پرسپولیس که سال‌ها برای نساجی توپ زد و با این تیم صعود به لیگ برتر همراه با آقای گلی را جشن گرفت، حالا مورد توجه مسئولان باشگاه مازندرانی است.
اگرچه نساجی برای جذب عباس‌زاده اقداماتی صورت داده، اما باشگاه فولاد خوزستان باید نظر خود را درباره این انتقال اعلام کند.
فرهاد کوچک‌زاده سرپرست نساجی در این خصوص گفته است: «عباس زاده مثل مرحوم دست‌نشان جزو اسطوره‌های نساجی است و علاقه شدید به تیم دارد. ما هم به او علاقه مند هستیم و فکر نمی‌کنم هیچوقت بین او و باشگاه بحث مالی وجود داشته باشد اما به هر حال باید شرایط باشگاه وی(فولاد) و همچنین شرایط مالی جدایی این بازیکن برای پیوستن به نساجی مساعد باشد.»
مدیران نساجی برای دریافت رضایت‌نامه عباس‌زاده با فولادی‌ها وارد مذاکره خواهند شد و باید دید در روزهای آینده این انتقال صورت می‌گیرد یا خیر.
 
https://mardomefarda.ir/vdcjtie8.uqe8ozsffu.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما