تاریخ انتشار :شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۸
جالب است ۰
بازیکنان تیم ملی تمرین سبکی را پس از مصاف تدارکاتی شب گذشته در زمین چمن المپیک کیش پشت سر می‌گذارند.
لحظه به لحظه از آخرین تمرین تیم ملی
به گزارش مردم فردا،تیم ملی شب گذشته در زمین المپیک کیش در آخرین دیدار تدارکاتی به مصاف بورکینافاسو رفتند که در پایان شاگردان امیر قلعه‌نویی توانستند با گل‌های مهدی طارمی و امید ابراهیمی برنده مسابقه لقب بگیرند.
امیر قلعه‌نویی ساعاتی پس از این مسابقه تمرین سبکی را برای شاگردانش از حول و حوش ساعت 12:30 دقیقه در نظر گرفته تا شاگردانش ریکاوری کنند و آماده تمرین سنگین روز آینده شوند: 
با حواشی و جزئیات این جلسه تمرینی همراه باشید.
*ساعت 13:14 بخش رسانه‌ای تیم ملی ضمن انتشار خبر تمرین ریکاوری ملی‌پوشان که در زمین چمن المپیک کیش در جریان است، دو خبر مهم را نیز اعلام کرد که یکی مرخصی یک روز مهدی طارمی برای انجام کارهای شخصی و سفر به تهران بود و دیگری غیبت صادق محرمی و محمد محبی به دلیل آسیب دیدگی جزئی. طارمی روز آینده به اردوی تیم ملحق می‌شود و محرمی و محبی هم مشکل خاصی ندارند و کادر فنی با توصیه کادر پزشکی به آنها استراحت داده است.
*تمرین تیم ملی از ساعت 12:45 با حضور امیر قلعه‌نویی که به عنوان اولین چهره وارد زمین چمن شد، آغاز شد. 
*حسن تفتیان قهرمان دو و میدانی ایران و برخی دیگر از چهره‌های این رشته در پیست تارتان ورزشگاه المپیک در حال تمرین بودند و با شروع کار ملی پوشان به تمرینات خود خاتمه دادند.
*پیش از شروع تمرین سه بازیکن تیم ملی که مهدی قایدی، روزبه چشمی و سامان فلاح بودند، گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگاران داشتند. آنها شرایط تیم ملی را مناسب ارزیابی کردند و از مردم خواستند که دعای خیرشان را بدرقه بازیکنان کنند. ویدئو و متن این سه مصاحبه در سایت "ورزش‌ سه"، موجود است.
*آندراتیک تیموریان،حمید مطهری، مانیکونه و رحمان رضایی آیتم‌های تمرینی را با گذاشتن کنزها در قسمت‌های تعبیه شده مشخص کردند.
*همچنان توجه زیادی به تیم ملی در کیش وجود دارد. کیش‌وندها همچنان پیرامون استادیوم المپیک حضور دارند و یکی از آنها به شیوه سنتی در حال امضا گرفتن از بازیکنان است.
 پوشش زنده خبری
*مشاهدات خبرنگاران نشان می‌دهد که تمرینات تیم ملی با نظم و جدیت ویژه‌ای در کیش پیگیری می‌شود که امیدواری آنها را نسبت به نتایج خوب در جام ملت‌ها به همراه داشته است.
* نزدیک به 15 هوادار نوجوان نیز بیرون ورزشگاه المپیک کیش حضور دارند و در انتظار خروج بازیکنان هستند.
*آخرین عکس از تمرین تیم ملی پیش از ترک ورزشگاه توسط خبرنگاران.


*خبرنگاران در حال ترک زمین تمرین هستند و به نظر می‌رسد ملی پوشان هم کار پرفشار دیگری در این تمرین ریکاوری انجام ندهند.
*رامین رضائیان که همراه با سایر بازیکنان در حال گرم کردن بود و به نظر می‌رسد رفته رفته آماده حضور در ترکیب تیم ملی می‌شود، در بخشی از تمرین به سفت بودن چمن ورزشگاه المپیک کیش و آبیاری نکردن آن معترض بود.
*علیرضا بیرانوند هم به دلیل برخورد سختی که شب گذشته از ناحیه ساق پا با مهاجم بورکینافاسو داشت، احساس درد داشت و به همین دلیل تمرین را نصفه کاره رها کرد و اینطور در حال تماشای کار سایر بازیکنان است.


آلین دینگا با توجه به مصدومیت بیرانوند بخشی از تمرین را به صورت انفرادی با حسین حسینی کار کرد.
*رامین رضائیان، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد، سعید عزت اللهی و احسان حاج‌صفی کنار هم تمرین کردند.
* در ادامه بازیکنان تیم ملی به ۳ گروه تقسیم شدند تا زیرنظر مربیان تیم ملی آقاوسط بازی کنند. نکته جالب این بود که بازیکنان گروه‌های مختلف تیم ملی دوست داشتند آندو کنار آنها تمرین کند.
*آندرانیک تیموریان و حمید مطهری پا به پای سایر بازیکنان تیم ملی که روز گذشته مقابل بورکینافاسو بازی کرده بودند، تمرین ریکاوری روی چمن را انجام دادند.
 *پس از دویدن، بازیکنان روی زمین دراز کشیده و تمرین شکم و ریکاوری عضلات را زیر نظر مربی بدنساز انجام دادند.
* حمید مطهری و آندرانیک تیموریان در بخشی از تمرین به پاس‌کاری تک‌ضرب و ۲ استپ پرداختند که این موضوع کری و کل‌کل بین مطهری و آندو را به همراه داشت. مطهری پاس‌های محکمی به آندو می‌فرستاد که این مسئله نگرانی شوخ‌طبعانه آندو از پارگی تاندونش را به همراه داشت.
16 دی 1402 ساعت 13:35* امیر قلعه‌نویی پیش از شروع تمرین یک توپ را برای یکی از هواداران خردسال تیم ملی امضا کرد.
* به جز سیدحسین حسینی که روز گذشته بازی نکرد و به تمرین با آلین دینکا می‌پرداخت، سایر بازیکنان پیش از شروع رسمی جلسه تمرینی همراه با علی‌اصغر قربان‌علی‌پور با نرم‌دوی گرم کردند. در این حین آنتونیو مانیکونه با سعید عزت‌اللهی به شکل ویژه صحبت می‌کرد.
* محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده با هم وارد زمین شده و با توپ به پاس‌کاری مشغول شدند.
https://mardomefarda.ir/vdchimni.23niqdftt2.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما