تاریخ انتشار :شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
جالب است ۰
فیلم‌های کریسمسی معمولا حال و هوایی خاص و متمایز از فیلم‌های دیگر دارند عناصری مانند درخت ، تزیینات ، موسیقی ، غذاهای کریسمسی و رنگ و لعاب فراوان فیلم‌ها حس و حال متفاوتی به بیننده منتقل می‌کند.
فیلم‌های کریسمسی که نباید دیدنشان را از دست بدهید
به گزارش مردم فردا،یکی از ویژگی‌های دیگر در این فیلم‌ها خوشبینانه بودن ، اهمیت به خانواده ، عشق و امید است. 
با نزدیک شدن به کریسمس و قرار گرفتن در حال و هوای این دوران دیدن فیلم‌هایی با چنین موضوعاتی خالی از لطف نیست.
در این مطلب به معرفی ۱۰ فیلم کریسمسی قدیمی و جدید با حال و هوای متفاوت می‌پردازیم.

noell 2019(نوئل): 
فیلم سینمایی آمریکایی نوئل یکی از متفاوت‌ترینها در ژانر کمدی، ماجراجویی، فانتزی در حال و هوای کریسمسی است با بازی آنا کندریک، بیل هیدر و... 
داستان حول محور دختر بابانوئل می‌چرخد زمانی که بابانوئل تصمیم به بازنشستگی می‌گیرد و قرار بر جایگزین شدن پسرش می‌شود اما او به خاطر پرواز شب کریسمس دچار مشکل می‌شود و دخترش مجبور به کنترل شغل خانوادگی‌شان می‌شود



The Holiday Calendar 2018(تقویم تعطیلات):

این فیلم محصول آمریکا در ژانر کمدی، رمانتیک و فضای کریسمسی با بازی کت گراهام، کوئیسی براون،  اتان پک و...  است. 
موضوع فیلم در مورد عکاسی با هوش و استعداد است که برای کار و زندگی‌اش بسیار در تکاپو است تا اینکه یک تقویم عتیقه را به ارث می‌برد که از قدرت پیشگویی آینده برخوردار است. آیا این تقویم جادویی او را به فصل تعطیلاتی که دوست دارد می‌برد؟



spirited 2022 (سرزنده): 

فیلم موزیکال آمریکایی با مضمون کریسمسی با بازی رایان. رینولدز، ویل فرل و آکتاویا اسپنسر هستند. 
این فیلم بازخوانی مدرن رمان سرود کریسمس چارلز دیکنز است که داستانش در مورد مردی خسیس و افسرده را روایت می‌کند که پا به سفر جادویی می‌گذارد. آهنگ‌های جذاب و دلنشین در این فیلم بسیار شنیده می‌شود که باعث هموار شدن برخی از ناهمواری‌های این فیلم شده است



love hard 2021 (عشق شدید): 
یک فیلم کمدی،رمانتیک آمریکایی که داستان در مورد دختری به نام ناتالی اهل لس آنجلس با بازی نینا دوبرو است که از طریق برنامه دوست‌یابی با پسری به نام جاش با بازی جیمی اویانگ آشنا می‌شود و تصمیم می‌گیرد که برای کریسمس او را سورپرایز کند و به شهری که جاش در آن زندگی می‌کند برود. 
در این دیدار ناتالی بیشتر سوپرایز می‌شود و بعد از آن رویدادهای جالب و جذابی اتفاق می‌افتد که بیننده را  برای پیگیری بیشتر فیلم کنجکاو می‌کند.



Last christmas 2019 (کریسمس پیشین):
فیلم انگلیسی در ژانر کمدی و رمانتیک در فضای کریسمسی است. 
موضوع در مورد دختر جوانی است به نام کیت با بازی امیلیا کلارک که همواره در زندگی‌اش تصمیم‌های اشتباهی می‌گیرد؛ او در یک فروشگاه لوازم کریسمس فروشی مشغول به کار است و بسیار از شرایطش ناراضی است و به طور تصادفی با پسری به نام تام با بازی هنری گلدینگ آشنا می‌شود و پی می‌برد علاقه‌ای بینشان در حال اتفاق است که باعث دگرگون شدن زندگی‌اش می‌شود



The holiday 2006 (تعطیلات):
فیلمی با درون مایه کریسمسی در ژانر کمدی رمانتیک است. داستان روزنامه نگاری به نام آیریس با بازی «کیت وینسلت» و یک سازنده فیلم به نام آماندا با بازی «کامرون دیاز» است که هر دو شخص در روابط عاشقانه خود دچار مشکلات فراوانی هستند. آنها به طور اتفاقی در سایت تبادل خانه با یکدیگر آشنا می‌شوند و خانه‌هایشان را برای چند روز جابجا می‌کنند و زندگی این دو رو به تغییر می‌رود.



The Guardians of the Galaxy holiday special 2022 (نگهبانان کهکشان مخصوص تعطیلات): 
یک فیلم فانتزی از کمپانی مارول بر اساس فیلم ابرقهرمانان نگهبانان کهکشان مخصوص تعطیلات است. این فیلم به عنوان  پایان فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است که  این ویژه برنامه به خاطر طنز، کارگردانی و نقش آفرینی‌های کلمنتیئف، باتیستا و بیکن مورد نقد مثبت منتقدان قرار گرفت. 
در داستان این فیلم اینطور روایت می‌شود که نگهبانان کهکشان کریسمس را جشن می‌گیرند و به دنبال هدیه‌ای برای رهبرشان پیتر کوییل هستند.



The christmas chronicles 2018 (وقایع کریسمس): 
فیلم وقایع کریسمس محصول سال ۲۰۱۸ آمریکا ژانر کمدی، خانوادگی و ماجراجویی با حال و هوای کریسمسی است.
داستان این فیلم در مورد دو کودک است که خانواده‌شان در سال‌های گذشته زندگی سختی داشته‌اند و همچنین کریسمس سختی نیز پیش رو دارند. شرایط زمانی متحول می‌شود که آنها متوجه تصویر بابانوئل در دوربین خانوادگی‌شان می‌شوند و تلاش می‌کنند تا شبانه به دنبال بابانوئل بروند و برای نجات کریسمس به او کمک کنند و...



violent night 2022 (شب خشونت‌بار):
فیلم شب خشونت بار محصول سال ۲۰۲۲ آمریکا در ژانر اکشن، جنایی و کمدی است. 
این فیلم تفاوت چشمگیری که با باقی فیلم‌های کریسمسی دارد، بابانوئل متفاوت آن است زیرا او کمی خشن و جنگجو است((البته فقط با شخصیت‌های منفی داستان))
داستان این فیلم از این قرار است که گروهی از مزدوران اجیر شده‌اند که در روز کریسمس وارد ملک یک خانواده ثروتمند شوند و تمامی افراد را گروگان بگیرند که ناگهان سر و کله بابانوئل پیدا می‌شود و با خشونت به مصاف آنها می‌رود.



falling for cristmas 2022 (سقوط برای کریسمس): 
فیلمی در ژانر عاشقانه و کمدی محصول کشور آمریکا در سال ۲۰۲۲ است. 
در داستان این فیلم چنین روایت می‌شود که چند روز پیش از کریسمس، زن جوانی که به تازگی ارث بزرگی به او رسیده است هنگام اسکی کردن دچار حادثه می‌شود و حافظه‌اش را از دست می‌دهد، به همین خاطر صاحب اقامتگاه پیست اسکی و دخترش از اون مراقبت می‌کنند و...

https://mardomefarda.ir/vdcewx8w.jh8wpi9bbj.html
منبع : آخرین خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما