تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۸
جالب است ۰
منابع خبری صبح امروز از دور جدیدی از حملات شدید توپخانه‌ای و هوایی همزمان ارتش رژیم صهیونیستی به چند منطقه در جنوب لبنان و شهادت یک زن در نتیجه این حملات خبر دادند.
حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
به گزارش مردم فردا،به نقل از خبرگزاری لبنان، ارتش رژیم صهیونیستی با انجام حملات توپخانه‌ای، مناطقی را در اطراف شهرک های «یارون»، «مارون الراس»، «عیترون» و «عیتا الشعب» در منطقه «بنت جبیل» در جنوب لبنان هدف قرار داد.

خبرگزاری لبنان همچنین اعلام کرد که دشمن صهیونیستی به سمت جنگل‌های «جبل اللبونه»، «العلام» و «علما الشعب» در جنوب ، بمب‌های آتش زا شلیک کرد.

این رسانه در ادامه از حملات همزمان جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اطراف شهرک «کفرکلا» و حملات توپخانه‌ای به منطقه «رامیه» خبر داد.

همچنین دفاع مدنی در جنوب لبنان نیز گزارش داد: در حمله هوایی اشغالگران به یک خانه در شهرک مارون الرأس، یک زن شهید و همسرش نیز مجروح شد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

اخیرا روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده است که دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن شده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز معتقدند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.
https://mardomefarda.ir/vdci3par.t1arp2bcct.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین