تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰
جالب است ۰
کوپایلوت حالا می‌تواند با کمک افزونه Suno از روی درخواست‌های متنی شما، موسیقی‌های کوتاه و ساده بسازد.
هوش مصنوعی کوپایلوت مایکروسافت حالا با یک افزونه می‌تواند آهنگ بسازد
به گزارش مردم فردا،با هوش مصنوعی مایکروسافت کوپایلوت از طریق درخواست‌های متنی آهنگ‌های کوتاه و زیبا بسازید. این قابلیت جدید مایکروسافت با همکاری پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی سونو (Suno) امکان‌پذیر شده است. تمرکز مایکروسافت بر این بوده تا کاربران عادی و بدون مهارت‌های موسیقی نیز بتوانند از این ابزار استفاده کنند؛ به این ترتیب تنها کاری که کاربر باید انجام دهد توصیف کامل موسیقی موردنظرش است.

براساس گزارش بلاگ رسمی بینگ، کاربران حتی اگر اطلاعات چندانی از موسیقی‌سازی ندارند، حالا می‌توانند آهنگ‌های منحصربه‌فرد بسازند. پلتفرم سونو با الگوریتم‌های مختلف کار می‌کند تا با هوش مصنوعی آهنگ‌های متنوع بسازد و به نظر می‌رسد در این کار موفق نیز بوده است.

ساخت موسیقی با مایکروسافت کوپایلوت و سونو

ساختن موسیقی با این هوش مصنوعی کار ساده‌ای است؛ تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پرامپت وارد کنید و مابقی کارها را به الگوریتم‌های سونو بسپارید. به گفته مایکروسافت نتیجه نهایی آهنگ‌هایی «سرگرم‌کننده، هوشمندانه و شخصی‌شده» خواهند بود که با ترانه نیز همراه هستند.

استفاده از هوش مصنوعی برای ساخت موسیقی در چند وقت اخیر افزایش یافته است، اما بیشتر این ابزارها برای کمک به نوازندگان و افراد حرفه‌ای‌تر تدارک دیده شده‌اند. بااین‌حال، به نظر می‌آید قابلیت جدید مایکروسافت کوپایلوت کاربران معمولی را اولویت قرار داده است.

مایکروسافت پرامپت‌هایی مثل «یک آهنگ پاپ درباره ماجراجویی‌های خانوادگی بساز» یا «آهنگی بساز که حال‌وهوای رشد و ترقی ایجاد کند» را به‌عنوان نمونه ارائه کرده است. به نظر می‌آید که افزونه سونو به اطلاعات شخصی کاربران که کوپایلوت در حین استفاده جمع‌آوری کرده است دسترسی خواهد داشت، بنابراین شاید این آهنگ‌ها برای هر کاربری منحصر‌به‌فرد باشد.

این قابلیت از امروز در دسترس است، اما برای دسترسی به این ویژگی باید از طریق پنجره افزونه‌ها (Plugins) آن را فعال کنید.
https://mardomefarda.ir/vdcg7w9x.ak9xx4prra.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما