تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۵
جالب است ۰
وزیر دفاع عربستان در جریان سفر به پاریس با همتای فرانسوی خود طرح اجرایی همکاری در زمینه‌های توانمندی، صنایع نظامی و تحقیق و توسعه امضا کردند.
عربستان و فرانسه طرح همکاری دفاعی امضا کردند
به گزارش مردم فردا،خالد بن سلمان از امضای «طرح اجرایی همکاری در زمینه‌های توانمندی (نظامی)، صنایع نظامی و تحقیق و توسعه» بین وزارتخانه‌های دفاع عربستان سعودی و فرانسه خبر داد.

وزیر دفاع عربستان امروز چهارشنبه با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس گفت: وزارتخانه‌های دفاع عربستان و فرانسه «طرح اجرایی همکاری در زمینه‌های توانمندی (نظامی)، صنایع نظامی و تحقیق و توسعه» را امضا کردند.

وزیر دفاع عربستان افزود که او و همتای فرانسوی خود، سباستین لکورنو، روابط راهبردی، همکاری و دیدگاه مشترکشان برای امنیت و ثبات منطقه را بررسی کردند.

شاهزاده خالد بن سلمان و هیأت همراهش در یک سفر رسمی و تحت هدایت محمد بن سلمان، ولیعهد و نخست وزیر عربستان، از پاریس دیدن کردند. وی در جریان این سفر با تعدادی از مقامات فرانسوی دیدار و درباره زمینه‌های همکاری و هماهنگی مشترک بین دو کشور و تعدادی از موضوعات مورد علاقه گفتگو کرد.

پیشتر، دولت آمریکا با قرارداد بزرگی به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار برای صادرات قطعات یدکی تجهیزات نظامی به ارتش عربستان موافقت کرد.
https://mardomefarda.ir/vdccp1qi.2bqis8laa2.html
منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین