تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۷
جالب است ۰
امروزه داشتن گوشی هوشمند یک نیاز اساسی برای هر کسی است. ولی با وجود بالا رفتن قیمت‌های این سیستم برای برخی افراد خریدن آن سخت است.
خرید گوشی آیفون بصورت اقساط بدون ضامن
بالاخص گوشی آیفون که از قیمت‌های بالایی برخوردار بوده و تنها به صورت اقساطی می‌توان آن را خریداری کرد. با خرید گوشی آیفون بصورت اقساط امکان این وجود دارد تا هر کسی بتواند این سیستم را داشته باشد. در ادامه در خصوص خرید گوشی آیفون به صورت اقساط بدون ضامن بیشتر صحبت خواهیم کرد.    

چگونگی خرید گوشی آیفون بصورت اقساط

در قرن بیست و یکم تکنولوژی نوین و فناوری پیشرفته در حال پیشرفت است، به همین دلیل اکثر افراد قصد تعویض گوشی خود را داشته و می‌خواهند قدم به قدم همراه با پیشرفت تکنولوژی خود را بروز کنند. بنابراین سعی در خرید گوشی پیشرفته دارند تا بتوانند از امکانات و قابلیت‌های بروز آن بهره‌مند شوند. درست است که این سیستم‌های هوشمند قیمت‌های بالایی دارند، ولی این امکان فراهم شده تا علاقه مندان به گوشی‌های پیشرفته مانند آیفون بتوانند به صورت اقساطی آن را خریداری کنند. در نتیجه کاربران با پرداخت‌های ماهانه و به صورت قسطی می‌توانند هزینه موبایل را پرداخت کنند. 

چگونه گوشی آیفون را به صورت اقساط خریداری کنیم؟ 

خرید قسطی گوشی آیفون بدون ضامن راه حلی است که با وجود آن بتوان پیشرفته‌ترین و بروزترین گوشی را مالک شد. این روش فروش، هم بوسیله تولید کنندگان و توزیع کنندگان و هم توسط خرده فروشان ارائه می‌شود. خرید به صورت اقساط به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و هر فروشنده‌ای با یکی از روش‌ها جهت فروش به صورت قسطی اقدام می‌کند. اصولا در روش قسطی فروشندگان یا وام دهندگان درصدی را به عنوان بهره دریافت می‌کنند و هر چه مدت زمان بازپرداخت مبلغ وام بیشتر باشد و هر چه مقدار وام نیز بیشتر باشد، سود دریافت شده بیشتر خواهد بود. 

خرید گوشی آیفون بصورت اقساط بدون ضامن 

بسیاری افراد توان پرداخت، پیش پرداخت را ندارند و می‌خواهند از طریق چک یا سفته و قسطی خرید کنند. در این صورت باید در یک بازه زمانی مشخص به صورت اقساطی مبلغ گوشی و سود آن را پرداخت کنند. اصولا طی یک سال این مبلغ پرداخت خواهد شد. در صورتی که این مبلغ در موعد مقرر پرداخت نشود سود بیشتری به آن تعلق خواهد گرفت. 

خرید قسطی گوشی آیفون بدون ضامن از طریق سازمان‌ها

برخی فروشندگان با سازمان‌ها یا بانک‌ها قرارداد می‌بندند. در اینصورت خریدار می‌تواند از بانک یا سازمانی که با فروشنده قرارداد بسته، وام را دریافت کند و با مبلغ وام از فروشنده گوشی را خریداری کند. بعد از آن نیز باید به صورت ماهانه اقساط آن را پرداخت کند. همچنین کارمندان می‌توانند با فیش حقوقی خود از بانک یا سازمان‌های طرف قرارداد وام را دریافت کرده و با آن گوشی آیفون را خریداری کنند. در صورتی که جهت گرفتن وام شرایط لازم را داشتید می‌توانید آن را دریافت کنید. برای گرفتن وام نیازی به ضامن نیست و تنها باید دسته چک یا سفته داشته باشید. باید ابتدا در بانک به مبلغ مورد نظر حساب داشته باشید و به جای ضامن نیاز به چک یا سفته است. 

آیا وام دریافت شده جهت خرید گوشی اقساط را می‌توان به پول نقد تبدیل کرد؟ 

خیر، وام اخذ شده را نمی‌توان نقد کرد و فقط می‌توان با آن، از فروشنده، موبایل مورد نظر را خریداری کرد. این وام به صورت اعتباری در پلتفرم مد نظر وارد حساب شما شده و می‌توانید با آن گوشی آیفون را خریداری کنید. اگر مبلغ وام از قیمت گوشی مدنظر شما بیشتر باشد، می‌توانید با مبلغ اضافی گوشی دیگری نیز خریداری کنید. اگر مقدار وام کمتر از مبلغ گوشی مورد نظرتان باشد باید خودتان مبلغ را افزایش دهید. حین پرداخت اقساط وام سود آن را نیز پرداخت خواهید کرد و هر چه تعداد اقساط کمتر باشد سود کمتری پرداخت خواهید کرد. به طور کل میزان سود پرداختی بسته به مبلغ وام دریافت شده، مدت زمان بازپرداخت و تامین کننده فرق دارد. 

آیا از هر شهری امکان خرید گوشی آیفون بصورت اقساط وجود دارد؟ 

بله، هر کسی در هر نقطه‌ای از کشور می‌تواند به صورت آنلاین درخواست خرید قسطی گوشی را بدهد. قیمت گوشی اقساط با نقدی نیز تفاوتی ندارد و تنها اقساط وام است که درصدی سود به آن اضافه شده است. در هنگام افتتاح حساب کاربری در پلتفرم بیان شده، باید تمامی اسناد به نام کسی باشد که حساب کاربری باز کرده است و چک یا سفته تضمین نیز باید به نام او باشد. همچنین مدارک باید با مشخصات درخواست دهنده یکی باشد و نمی‌توان از حساب شخصی دیگر استفاده کرد. 

آیا در صورت خرید گوشی آیفون به صورت اقساط جعبه گوشی برای خریدار ارسال خواهد شد؟ 

بعد از خرید قسطی گوشی، موبایل مورد نظر با جعبه و به شکل پلمپ شده ارسال خواهد شد و تنها چک و سفته تضمین پرداخت اقساط خواهد بود. کسانی که دسته چک ندارند می‌توانند سفته را از بانک اخذ کنند و آن را به عنوان تضمین قرار دهند. 

مدت زمان پرداخت اقساط چقدر است؟ 

بر حسب میزان مبلغ وامی که اخذ می‌کنید مدت زمان بازپرداخت آن فرق دارد. هر چه وام بیشتر باشد پرداخت آن طولانی‌تر خواهد بود. مثلا اقساط آن می‌تواند ۱۲ ماهه، ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه یا ۳۶ ماهه باشد. 

مزایا خرید گوشی آیفون به صورت اقساط

• خریدار می‌تواند پیش از پرداخت اقساط گوشی را دریافت کند. 
• خریدار می‌تواند هر مدل و هر برندی از گوشی را به دلخواه خود انتخاب کند.
•  در خرید گوشی با قیمت بالا فشار به خریدار وارد نخواهد شد. 
• خریدار می‌تواند به جای پرداخت یکجای هزینه، آن را کم کم و به صورت ماهانه پرداخت کند. 
• فروش به صورت اقساط باعث بالا رفتن فروش می‌شود، زیرا در این روش قدرت خرید افراد بالا می‌رود. 
• خرید اقساطی تسهیلاتی برای کارمندان و بازنشستگان است که دولت یا کارفرما برای آن‌ها تعیین می‌کند، لذا افرادی با درآمد کم تا متوسط می‌توانند با این روش خرید کنند. 


چگونگی خرید گوشی آیفون به صورت اقساط 

در مرحله اول خرید گوشی آیفون بصورت اقساط با چک، باید دسته چک شما معتبر باشد. به این صورت که چک باید مربوط به بانک باشد و اصولا چک‌های مربوط به موسسات مالی و اعتباری قبول نمی‌شوند. برای خرید باید به عنوان پیش پرداخت مبلغی را واریز کنید و بعد از تعیین کردن تعداد و میزان اقساط، یک چک برای هر قسط ارائه دهید. بیشتر مواقع این چک‌ها به شکل ۳۰ یا ۴۵ روزه هستند، اما امکان دارد بعضی فروشندگان برای اقساط بعدی مدت زمان بیشتری را تعیین کنند. بعد از اینکه قسط اول پرداخت شد یا چک‌های تضمین پرداخت شدند، گوشی تحویل داده می‌شود. کسانی که دسته چک ندارند می‌توانند سفته ارائه دهند. 

سخن پایانی

گوشی موبایل یکی از وسایل لازم در جامعه امروزی است که نیازی‌های مختلف افراد را رفع می‌کند و برای هر کس ضروری است که یکی از آن را داشته باشد. این گوشی در برندهای مختلفی موجود بوده که برند آیفون یکی از برندهای محبوب با قیمت‌های بالا است و هر کسی توان خرید آن را ندارد. لذا کسی که علاقه‌مند به این موبایل است ولی توان خرید آن را ندارد می‌تواند به صورت اقساطی آن را خریداری کند، به این صورت که از بانک یا سازمانی که با فروشنده قرارداد دارد وام می‌گیرد و آن وام را جهت خرید گوشی آیفون بصورت اقساط اختصاص می‌دهد. مقدار مبلغ وام و نحوه بازپرداخت آن ممکن است متفاوت باشد و بسته به مقدار وام و مدت زمان پرداختش، مقدار سودی به آن تعلق می‌گیرد که حین پرداخت اقساط این سود نیز باید پرداخت شود.
 
https://mardomefarda.ir/vdcb85b5.rhb5spiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین