تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۳
جالب است ۰
حمله تروریستی به پاسگاه پلیس در شمال پاکستان بیش از ۳۰ کشته و زخمی بر جا گذاشت.
بیش از ۳۰ کشته و زخمی در حمله تروریستی پاکستان
به گزارش مردم فردا،تروریست‌ها امروز سه‌شنبه به یک ایستگاه پلیس در شمال غرب پاکستان حمله و حداقل چهار مقام را کشتند و ۲۸ نفر دیگر را زخمی کردند.

به گزارش شبکه خبری ویون، خبرگزاری‌های محلی گزارش دادند این حمله را یک بمب گذار انتحاری همراه با سایر تروریست‌ها که با خودرو‌های حامل مواد منفجره به ایستگاه پلیس در منطقه درابان در استان خیبرپختون‌خواه یورش بردند، انجام دادند.

گزارش‌ها حاکی است که تروریست‌ها در این حمله از بمب و اسلحه نیز استفاده کردند. بلافاصله پس از حمله، نیرو‌های امنیتی برای کنترل اوضاع به محل حادثه اعزام شدند.

مسئولیت این حمله تروریستی را گروه تحریک جهاد پاکستان بر عهده گرفت. ایالت دره اسماعیل خان که در آن حمله رخ داد، در حاشیه مناطق قبیله‌ای بی‌قانون هم مرز با افغانستان قرار دارد.

پیش از این ارتش پاکستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که ۷ شبه نظامی طی عملیات نیرو‌های امنیتی در ایالت خیبرپختون‌خواه واقع در شمال این کشور کشته شده اند. طی این عملیات مقادیر زیادی سلاح و مهمات کشف و ضبط شد.

حملات تروریستی علیه نیرو‌های امنیتی پاکستان بویژه ارتش و پلیس این کشور در حالی ادامه دارد که در کمتر از یک سال گذشته نیرو‌های امنیتی برای توقف موج جدید حملات تروریستی در این کشور دستکم ۸ هزار عملیات کوچک و بزرگ در مناطق مختلف این کشور انجام داده اند.
https://mardomefarda.ir/vdccosqi.2bqio8laa2.html
منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین