تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۸
جالب است ۰
منابع خبری از کشته و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان سوری در کمین باقیمانده‌های گروه تروریستی داعش در نتیجه جاسازی بمب در بدن یک فرد ربوده و اعدام شده در استان الرقه واقع در شمال شرقی سوریه خبر دادند.
کشته و زخمی شدن شهروندان سوری در انفجار تروریستی داعش
به گزارش مردم فردا،خبرنگار خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد، اعضای گروه تروریستی داعش اقدام به ربودن شش تن از کارگران در روستایی واقع در ۱۲ کیلومتری شهرک «معدان» در جنوب شرقی استان الرقه کردند.

وی در ادامه افزود، اعضای گروه تروریستی داعش پنج تن از کارگران را آزاد کردند و تنها یکی از آنها را اعدام کردند و ساکنان روستای اطراف به همراه این پنج شخص آزاد شده به دنبال تروریست‌ها و جوان ربوده شده گشتند و غیرنظامیان روستا جسد جوان اعدام شده را در حالی که در آن بمب جاسازی شده بود، یافتند و آن را به روستا منتقل کردند و در تله تروریست‌ها قرار گرفتند. تروریست‌های داعش پس از انفجار بدن فرد اعدام شده، به سمت غیرنظامیان گلوله شلیک کردند.

در همین راستا، یک منبع پزشکی در درمانگاه الحمدانیه در حومه الرقه اعلام کرد، انفجار جسد بمب‌گذاری شده منجر به کشته شدن شش غیرنظامی و زخمی شدن ۱۰ تن شد که وضعیت سلامتی دو تن از آنها وخیم است.
https://mardomefarda.ir/vdccxsqi.2bqi48laa2.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین