تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۵
جالب است ۰
صندوق حمایت از کودکان ملل متحد (یونیسف) تأکید کرد که آتش‌بس تنها راه برای نجات جان کودکان غزه است.
یونیسف: آتش‌بس تنها راه برای نجات کودکان غزه است
به گزارش مردم فردا،مدیر منطقه‌ای صندوق حمایت از کودکان ملل متحد (یونیسف) در خاورمیانه و شمال آفریقا اعلام کرد: آتش‌بس تنها راه برای پایان دادن به قتل و مجروح کردن کودکان غزه است. کوچ کردن کودکان را در معرض ابتلا به بیماری قرار می‌دهد.

وی گفت: نوار غزه به خطرناک‌ترین مکان در جهان برای کودکان تبدیل شده است.

به گزارش الجزیره، همچنین سازمان «کودکان را نجات دهید» اعلام کرد: کودکان غزه به بمباران، گرسنگی و بیماری محکوم شده‌اند. استفاده از گرسنگی به عنوان سلاحی در جنگ برای کودکان کشنده است. مرگ و میرهای ناشی از گرسنگی و بیماری در غزه احتمالا بالاتر از مرگ و میرهای ناشی از بمباران است.

این در حالی است که نبردهای شدید بین مقاومت فلسطین و ارتش اشغالگر امروز (شنبه) در شصت و چهارمین روز از جنگ غزه به ویژه در مناطق شهر خان یونس در جنوب و محله شجاعیه و اردوگاه جبالیا در شمال ادامه دارد. هواپیماها و توپخانه‌های اشغالگر به بمباران شدید محله‌های مسکونی شلوغ، در میان وضعیت فاجعه آمیز بهداشتی غزه ادامه می‌دهند. اشغالگران همچنین به حملات و تلاش برای نفوذ به سمت پروژه بیت لاهیا و اطراف بیمارستان العوده ادامه می‌دهند.

جنگ غزه منجر به شهادت بیش از ۱۷ هزار فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۴۳ هزار نفر و آوارگی اکثر مردم غزه شده است. اکثر کشته و زخمی شدگان از زنان و کودکان هستند.
https://mardomefarda.ir/vdcf1yd0.w6d00agiiw.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین