تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۰
جالب است ۰
کاربران اینستاگرام و واتساپ می‌توانند با شخصیت‌های هوش مصنوعی که بر اساس افراد مشهور ساخته شده‌اند، چت کنند.
حالا می‌توانید در اینستاگرام و واتساپ با اسنوپ داگ و مستربیست چت کنید
به گزارش مردم فردا،متا قبلاً از شخصیت‌های هوش مصنوعی رونمایی کرده بود که بر اساس افراد مشهور مانند پاریس هیلتون، کندال جنر، تام برادی، چارلی دی‌آملیو و اسنوپ داگ طراحی شده‌اند. این شرکت در بیانیه‌ی جدیدی اعلام کرد که ۲۸ کاراکتر هوش مصنوعی برای کاربران آمریکایی منتشر شده‌اند تا بتوانند با آن‌ها در واتساپ، فیسبوک مسنجر و اینستاگرام چت کنند.

به‌گفته‌ی متا، شخصیت‌های هوش مصنوعی این شرکت از بینگ هم پشتیبانی می‌کنند و پس از اتمام مکالمه مشخصات چت را ذخیره می‌کنند تا در مکالمه‌های بعدی هم اطلاعات کاربر را به‌یاد داشته باشند. این ویژگی امکان حفظ اطلاعات کاربران را به متا می‌دهد تا تمرکز ویژه‌ای روی بهبود مدل‌های هوش مصنوعی داشته باشد.

به‌گفته‌ی متا، شخصیت‌های بیلی (بر اساس کندال جنر)، کارتر، اسکارلت، زک (بر اساس یوتیوبر مستربیست)، ویکتور (بر اساس دواین وید)، سالی (بر اساس سم کر)، و لئو از حافظه‌ی بلند مدت بهره می‌برند. اگر هنگام مکالمه با شخصیت‌های هوش مصنوعی چت را ترک کنید، هنگام برگشتن می‌توانید مکالمه‌ی قبلی را ادامه دهید.

هدف متا از ساخت این شخصیت‌ها، فراهم کردن ارتباطات عمیق‌تر و قابلیت‌های مکالمه‌ی گسترده‌تر برای کاربران است. کاربران می‌توانند در هر زمان تاریخچه‌ی چت خود با هوش مصنوعی را پاک کنند. استفاده‌ی متا از داده‌های چت براساس دستورالعمل‌های حریم شخصی هوش مصنوعی مولد انجام می‌شود.

تعداد زیادی از شخصیت‌های هوش مصنوعی متا از چت‌بات هوش مصنوعی بینگ هم پشتیبانی می‌کنند. دو شخصیت هوش مصنوعی مرتبط با ورزش، بروو (بر اساس تام بریدی) و پری (بر اساس کریس پل)، از زمان شروع کار خود از چت‌بات بینگ پشتیبانی می‌کردند؛ اما الان، این ویژگی برای شخصیت‌های هوش مصنوعی لوئیز، کوکو (بر اساس چارلی دی‌آملیو)، لورنا (بر اساس پادما لاکشمی)، تامیکا (بر اساس نائومی اوساکا)، ایزی و جِید نیز عرضه می‌شود.
https://mardomefarda.ir/vdcb08b5.rhb58piuur.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما