تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۲
جالب است ۰
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال از روز چهارشنبه شروع شده و کماکان ادامه دارد.
آخرین وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال
به گزارش مردم فردا،یدالله جهان‌تاب درباره وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شمال در در مازندران، اظهار کرد: آمد و شد خودروها در محورهای شمال به‌صورت روان جریان دارد.

وی افزود: از لحاظ جوی هم بارشی در سطح محورهای شمال گزارش نشده است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال درحال اجرا است، اضافه کرد: ممنوعیت تردد تریلی، کامیون و کامیونت در محور کندوان و همچنین ممنوعیت تردد تریلی در محور هراز همچنان ادامه دارد.

جهان‌تاب تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ فردا از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه یادآور شد: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد‌شدنی تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌ جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه باتوجه به ترافیک پایان هفته‌ای بحث اعمال محدودیت‌ها را خواهیم داشت، گفت: اجرای محدودیت‌های یک‌طرفه در محورهای هراز، کندوان و همچنین کیاسر منوط به وضعیت ترافیک است که در صورت ترافیکی سنگین در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.
https://mardomefarda.ir/vdci5zar.t1aru2bcct.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین