تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۰
جالب است ۰
مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در واکنشی لفظی و منفعلانه به تداوم جنایت‌های اشغالگران قدس علیه مردم مظلوم غزه اعلام کرد: اسراییل باید به قوانین جنگی در جنگ غزه احترام بگذارد.
بورل: اسراییل باید به قوانین جنگی در جنگ غزه احترام بگذارد
به گزارش مردم فردا،به نقل از خبرگزاری آناتولی، «جوزف بورل» مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز شنبه در پیامی در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس اعلام کرد: جای تأسف دارد که درگیری ها در غزه ازسرگرفته شد و می بینیم که چگونه آمار تلفات بسیار بالای غیرنظامیان همچنان در حال افزایش است.

مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنشی لفظی و منفعاله به تداوم جنایت‌ های اشغالگران قدس علیه مردم مظلوم غزه ادامه داد: نحوه استفاده (رژیم) اسرائیل از حق خود برای دفاع از خود مهم است. ضروری است که اسرائیل به قوانین بین المللی بشردوستانه و قوانین جنگ احترام بگذارد

ازسرگیری حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه تاکنون صدها شهید و زخمی برجای گذاشته است. این درحالیست که نیروهای مقاومت فلسطین می‌کوشند مانع پیشروی متجاوزان در محورهای مختلف شوند.

ولکر ترک، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای اعلام کرد: ازسرگیری درگیری‌ها در غزه یک فاجعه است و من از طرفین می خواهم فوراً تلاش‌ های خود را برای برقراری آتش‌ بس افزایش دهند.

کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد در این خصوص ادامه داد: اظهارات اخیر رهبران سیاسی و نظامی اسرائیل مبنی بر برنامه ریزی برای گسترش و تشدید حملات علیه غزه بسیار نگران کننده است.

ولکر ترک با تاکید بر اینکه از ۷ اکتبر تاکنون هزاران نفر در غزه کشته شده اند، تصریح کرد که امروز هزاران نفر به همین سرنوشت دچار شده‌ اند.
https://mardomefarda.ir/vdci5uar.t1arz2bcct.html
منبع : مهر
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین