تاریخ انتشار :پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۴
جالب است ۰
تنها عضو فلسطینی تبار کنگره آمریکا در جدیدترین موضع‌گیری ضد صهیونیستی‌اش خواستار آزادی تمامی زندانیان فلسطینی در اسارت تل‌آویو شده است که به صورت خودسرانه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی دستگیر شده‌اند.
درخواست نماینده کنگره آمریکا برای آزادی تمام زندانیان فلسطینی
به گزارش مردم فردا،«رشیده طلیب» نماینده دموکرات کنگره آمریکا از ایالت میشیگان خواستار آزادی همه زندانیان فلسطینی شده است که کاملا خودسرانه و بدون هیچ اتهامی در زندان‌های رژیم صهیونیستی اسیر شده و نگهداری می‌‌شوند و در این ماجرا تاکید ویژه ای بر آزادی زنان و کودکان فلسطینی در بند تل‌آویو کرده است.
به گزارش «میدل ایست مانیتور» طلیب در جریان حمایت از زندانیان فلسطینی در قالب بیانیه‌ای عنوان کرد: هر غیرنظامی بی‌گناهی فارغ از مذهب و قومیتی که دارد، باید آزاد شود و نزد خانواده‌اش بازگردد».
وی با اذعان به تداوم حمایت‌هایش از مردم فلسطین در جریان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی عنوان کرد: من خواستار آزادی تمامی گروگان‌ها و فلسطینی های بی‌گناهی هستم که خودسرانه از سوی دولت اسرائیل بدون هیچ اتهام و محاکمه‌ای بازداشت شده‌اند.
طلیب در اظهاراتش برخی از آمار مرتبط با فلسطینی‌های دستگیر شده از سوی رژیم صهیونیستی اشاره و در این رابطه عنوان کرد: به طور متوسط سالانه ۵۰۰ تا ۷۰۰ کودک فلسطینی از سوی نیروهای اسرائیلی بازداشت می‌شوند و بدرفتاری با کودکان از سوی نیروهای ارتش اسرائیلی بسیار گسترده و به صورت امری سیستماتیک درآمده است.
از ابتدای جنگ غزه در تاریخ 7 اکتبر میان حماس و رژیم صهیونیستی، رشیده طلیب به دلیل حمایت‌های گسترده‌اش از فلسطینی‌ها و نقد تهاجمات رژِیم صهیونیستی، واکنش شدید لابی‌های اسرائیلی در ایالات متحده را برانگیخته است.
طلیب تحت تاثیر اظهاراتش در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی در مجلس نمایندگان آمریکا محکوم شد با این حال هنوز هم بر موضع خود در مورد دفاع از مردم فلسطین باقی مانده است.
آخرین اقدام حمایت گرایانه طلیب از مردم فلسطین در جریان جنگ غزه، عدم رای مثبت به قطعنامه‌ای بود که در مجلس نمایندگان آمریکا با هدف به رسمیت شناختن حق موجودیت رژیم صهیونیستی تصویب شد. طلیب در توضیح عدم حمایتش از این قطعنامه عنوان کرد، قطعنامه مذکور هیچ اشاره‌ای به حق مردم فلسطین بر سرزمین‌هایشان که از سوی تل‌آویو اشغال شده، نکرده است.
https://mardomefarda.ir/vdcbf9b5.rhb8zpiuur.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین