تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰
جالب است ۰
به نظر می‌رسد شرایط گروه چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به گونه‌ای باشد که از حالا باید تیم نوبهار نمنگان ازبکستان را به عنوان یکی از سه تیم برتر صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی دانست.
ضربه‌ای که پرسپولیس از نساجی و مومبای خورد
به گزارش مردم فردا، نوبهار نمنگان تیمی که از چهار بازی ابتدایی خود 10 امتیاز گرفته و گام بزرگی برای صعود به مرحله بعد برداشته بود  بعد از تساوی جالب در خانه مقابل تیم پرستاره الهلال در بازی برگشت مقابل این حریف قدرتمند نیز یک نیمه مقاومت کرد.البته پنالتی از دست رفته سالم الدوساری مرد سال فوتبال آسیا باعث شد تا نوبهار بدون گل خورده راهی رختکن شود.
با این تیجه نوبهار در پایان هفته پنجم رقابتها یازده امتیازی می‌شد و می‌توانست قطعا به عنوان بهترین تیم دوم راهی مرحله بعد رقابت ها شود اما در نیمه دوم اوضاع تغییر کرد و با اینکه سالم الدوسازی باز هم یک پنالتی دیگر ازدست داد اما در نهایت الهلال با گلزنی همین ستاره و البته مالکوم برزیلی دو بر صفر یپروز شد تا صد درصد پیروزی را مال خود کند.
این شکست البته برای نوبهارغمناک و سخت نبود چرا که آنها می‌دانند با پیروزی قریب الوقوع در خانه مقابل مومبای نماینده ضعیف هند 13 امتیازی شده و به مرحله بعد صعود کنند.با این حساب باید از همین حالا نوبهار ازبکستان را یکی از سه تیم برتر دوم گروه‌های پنجگانه دانست و چهار تیم دوم گروه‌های دیگر باید برای صعود در هفته آخر تلاش مضاعفی داشته باشند.
در این گروه نساجی هر شش امتیاز ممکن را به نوبهار داد و با دو شکست شرایط خودش و البته پرسپولیس و سپاهان را برای صعود سخت تر کرد.همچنین حضور تیم ضعیفی مثل مومبای هند که همه بازی‌هایش را باخته نیز باعث شد دو تیم این گروه به ضرر پرسپولیس و سپاهان کار کنند.
در دیدارهای آخر این گروه نساجی در عربستان مقابل الهلال بازی خواهد کرد که اهمیت جدولی ندارد چرا که الهلال با 15 امتیاز از 5 بازی صعودش را به عنوان صدرنشین قطعی کرده و نوبهار هم می‌تواند با کسب یک پیروزی ساده در خانه مقابل مومبای به امتیاز 13 رسیده و به جمع صعود کننده‌ها بپیوندد.
https://mardomefarda.ir/vdcf11d0.w6dytagiiw.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما