تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۲
جالب است ۰
منابع فلسطینی سه شنبه شب اعلام کردند که به روال گذشته، رژیم عهد شکن صهیونیستی بار دیگر آتش‌بس را نقض کرده است.
نقض مجدد آتش‌بس توسط اسرائیل
به گزارش مردم فردا،به نقل از خبرگزاری "سما" فلسطین، براساس گزارش منابع محلی، پهپادهای رژیم صهیونیستی در آسمان مناطق شرقی رفح در جنوب نوار غزه به پرواز درآمده‌اند که براساس توافق صورت گرفته، این اقدام نقض صریح آتش‌بس موقت در غزه است.

از سوی دیگر منابع محلی از درگیری مسلحانه شدید مقاومت با صهیونیست‌ها در جنین و زخمی شدن یک فلسطینی خبر دادند.

براساس گزارش منابع محلی، نظامیان اشغالگر اسرائیلی به صورت گسترده به جنین یورش بردند.

این منابع تاکید کردند که درگیری مسلحانه شدیدی میان مبارزان مقاومت و نظامیان اسرائیلی در جنین در جریان است.

تا این لحظه یک فلسطینی در این درگیری‌ها زخمی شده که وضعیت وخیمی دارد.

به گزارش ایرنا ، این در حالیست که رسانه های رژیم صهیونیستی از ادامه مذاکرات طرف های مختلف در قطر برای دست‌یابی به توافق آتش‌بسی دیگر خبر دادند.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی سه شنبه شب اعلام کرد که مذاکرات در قطر برای دست‌یابی به توافق آتش‌بسی جدید در نوار غزه در حال انجام است.

این منبع خبری اعلام کرد:این توافق جدید شامل آزادی تمامی اسرا در غزه از جمله نظامیان خواهد بود.
سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که به موجب این توافق قرار است از طرف مقابل نیز اسیران امنیتی فلسطینی (اسرایی که به انجام عملیات‌های ضدصهیونیستی متهم هستند) آزاد شوند.

مذاکرات اخیر که با میانجی‌گری دوحه انجام شد به یک آتش بس موقت چهار روزه از جمله آزادی متقابل اسیران میان رژیم اشغالگران صهیونیستی و مقاومت فلسطین در غزه منجر شد. این آتش بس از جمعه سوم آذرماه آغاز شد و دوشنبه شب به پایان رسید، اما با تلاش‌های میانجیگران قطری، مصری و آمریکایی برای ۲ روز دیگر تمدید شد.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی، در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) گذشته عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد. رژیم صهیونیستی مطابق معمول با قتل عام غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی به عملیات رزمندگان مقاومت پاسخ داد. این رژیم در نهایت، شکست در عملیات خود برای آزادسازی اسرایش را پذیرفت و تسلیم مقاومت شد.
https://mardomefarda.ir/vdcir3ar.t1azw2bcct.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین