تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰
جالب است ۰
تعدادی از شرکت‌کنندگان ریالیتی شوی «بازی مرکب» نتفلیکس را تهدید به شکایت کردند.
«بازی مرکب» برای نتفلیکس دردسر شد
به گزارش مردم فردا، تعدادی از شرکت کنندگان ریالیتی شوی «بازی مرکب: چالش» در حال در نظر گرفتن اقدام قانونی علیه نتفلیکس هستند و ادعا می‌کنند که در حین فیلمبرداری این ریالیتی شو مجروح شده اند.
شرکت کنندگان ناشناس می گویند که پس از اینکه مجبور شدند برای مدت طولانی در دمای سرد بی‌حرکت بمانند، دچار هیپوترمی و آسیب عصبی شده اند.
«بازی مرکب: چالش» با هدف بازآفرینی چالش‌های موجود در سریال درام محبوب «بازی مرکب» ساخته شده‌ است.
مدتی از ساخت «بازی مرکب: چالش» پس از موفقیت چشمگیر بازی سریال «بازی مرکب» با وجود تولید فصل دوم این درام تحسین شده می‌گذرد. نتلفلیکس در تلاشی برای گسترش همه گیری این سریال و حفظ برند «بازی مرکب» در حین تولید فصل دوم، ایده شبیه سازی چالش های سریال را به عنوان یک ریالیتی شو مطرح کرد . اما یک ریالیتی شو مبتنی بر سریالی که در آن شرکت کنندگان می میرند از همان ابتدا یک مفهوم سوال برانگیز بود.
حالا دو شرکت کننده که نامشان فاش نشده است، یک شرکت حقوقی بریتانیایی به نام اکسپرس سولیسیتورز را با پرونده ای که ادعا می کند هنگام فیلمبرداری سریال دچار هیپوترمی و آسیب عصبی شده اند، استخدام کرده اند. آنها ادعا می کنند که این جراحات را هنگام فیلمبرداری نسخه ای از بازی خاطره انگیز «چراغ قرمز، چراغ سبز» این سریال به دست آورده اند. یک سخنگوی ریالیتی شوی «بازی مرکب:چالش» به ددلاین گفت که «هنوز شکایتی تشکیل نشده است» و «ما رفاه شرکت کنندگان خود را بسیار جدی می‌گیریم.»
https://mardomefarda.ir/vdchkwni.23nzidftt2.html
منبع : فیلم نت نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما