تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۷
جالب است ۰
از نیمه دوم سال 1399 به بعد، نوبت دهی تعویض پلاک، به سامانه اینترنتی متصل شده و مدتی بعد نیز مراجعه به این مراکز، تنها از طریق نوبت گرفتن آنلاین، میسر شده است.
ساعات کاری و شعب مراکز تعویض پلاک تهران
از نیمه دوم سال 1399 به بعد، نوبت دهی تعویض پلاک، به سامانه اینترنتی متصل شده و مدتی بعد نیز مراجعه به این مراکز، تنها از طریق نوبت گرفتن آنلاین، میسر شده است. به این ترتیب افرادی که قصد تعویض پلاک خودروی خود را دارند، باید از طریق وب سایت nobatdehi.epolice.ir، اقدام کرده و درست در زمان نوبت ثبت شده خود، به مرکز تعویض پلاک مربوطه، مراجعه داشته باشند. در این مطلب قصد داریم نگاهی به ساعات کاری و شعب مراکز تعویض پلاک تهران بیندازیم.

ساعات کاری مراکز تعویض پلاک تهران

ساعات کاری مراکز تعویض پلاک تهران در سال 1402، از ساعت 7 صبح تا 14 بعد از ظهر در روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت 7 صبح تا 12 ظهر، در روزهای پنج شنبه، تعیین شده است. همچنین مطابق انتظار، مراکز تعویض پلاک در روزهای جمعه و سایر تعطیلات رسمی کشور، فعالیت ندارند. همیشه این احتمال وجود دارد که این ساعات کاری، تغییری داشته باشند و زمانی که شما به سامانه اینترنتی مراجعه کنید، می‌توانید ساعات کاری به روز و همینطور زمان‌های خالی را مشاهده کرده و زمان موردنظر خود را از میان آن‌ها، رزرو کنید.

تلفن گویای مراکز تعویض پلاک تهران

در صورتی که نیاز به دریافت آدرس و دیگر خدمات مشابه داشتید، می‌توانید از تلفن گویای مراکز تعویض پلاک به شماره 02148010000 استفاده کنید.

آدرس مراکز تعویض پلاک تهران

در حال حاضر، 10 مرکز تعویض پلاک در تهران داریم که به شرح زیر هستند:
نام مرکز تعویض پلاک آدرس
مرکز تعویض پلاک میثم تهران، کیلومتر 17 جاده مخصوص کرج، خیابان داروپخش، خیابان روز دارو
مرکز تعویض پلاک اتحاد تهران، انتهای خیابان دماوند، اتحاد 5 غربی
مرکز تعویض پلاک چیتگر کیلومتر 12 جاده مخصوص، جنب مرکز خرید و فروش خودرو
مرکز تعویض پلاک خاوران تهران، کیلومتر 10 جاده خاوران، مقابل سه راه خاورشهر
مرکز تعویض پلاک ورامین میدان بسیج، بلوار امام رضا (ع)، روبروی بازار میوه و تره بار
مرکز تعویض پلاک رباط کریم جاده ساوه، بلوار امام خمینی، روبروی صندوق قرض الحسنه خیبر
مرکز تعویض پلاک اسلامشهر چهاردانگه، روبروی شهرک صنعتی، کوچه نمایندگی ایران خودرو
مرکز تعویض پلاک بهارستان جاده ساوه، خیابان رینگ کار، نرسیده به چهارراه پرسپولیس
مرکز تعویض پلاک پاکدشت بلوار شمالی، شهدای قمی، نبش جماران 17، پلاک 4
مرکز تعویض پلاک الغدیر تهران، یافت آباد، بلوار الغدیر، خیابان شهید حسینی
 




























نحوه نوبت دهی تعویض پلاک

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، برای مراجعه به یکی از مراکز تعویض پلاک، باید حتما از قبل نوبت دهی تعویض پلاک را انجام داده باشید. برای این منظور کافی است که به آدرس nobatdehi.epolice.ir وارد شده و پس از انتخاب نام استان و شهر، مرکز تعویض پلاک موردنظر خود را انتخاب کرده و اطلاعات خواسته شده را ثبت کنید. به این ترتیب با پایان پذیرفتن نوبت دهی، شما می‌توانید در زمان اعلام شده، به مرکز تعویض پلاک مراجعه کنید. دقت داشته باشید که زمان‌بندی حرکت و رسیدن خود به مرکز تعویض پلاک را طوری پیش ببرید که در موعد زمانی ثبت شده، آنجا حاضر باشید تا مشکلی در فرایند کارهای شما پیش نیاید.

مدارک مورد نیاز برای تعویض پلاک

پس از انجام نوبت دهی تعویض پلاک، حتما مدارک موردنیاز را هم آماده کنید تا در زمان مراجعه به مرکز، مشکلی نداشته باشید. این مدارک، به شرح زیر هستند:
  • کارت ملی خریدار و فروشنده
    شناسنامه خریدار و فروشنده
    برگ سبز خودرو
    مدارک مربوط به احراز محل سکونت خریدار
    برگه معاینه فنی خودرو (در صورت نیاز)
    برگه گواهی تسویه خلافی خودرو
    برگ گواهی تسویه عوارض خودرو

بهترین و خلوت‌ترین مرکز تعویض پلاک کدام است؟

به طور کلی نمی‌توان از پیش تعیین کرد که کدام یک از مراکز تعویض پلاک، بهترین گزینه برای شما به حساب می‌آیند. زمانی که برای نوبت دهی تعویض پلاک به سامانه اینترنتی مراجعه می‌کنید، این فرصت را خواهید داشت تا مراکز تعویض پلاک خلوت‌تر را تشخیص داده و به همان تناسب بهترین نوبت را انتخاب و ثبت کنید.
شما چه تجربه‌ای در این باره دارید؟ در صورت تمایل نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران وب سایت، به بحث و اشتراک بگذارید.
 
https://mardomefarda.ir/vdcdfn0x.yt0ff6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین