تاریخ انتشار :شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۲
جالب است ۰
فردا در چارچوب لیگ برتر والیبال دو بازی حساس در یزد برگزار خواهد شد.
هیجان‌انگیزترین روز در شهر والیبالی ایران
به گزارش مردم فردا، در جذاب‌ترین و حساس‌ترین دیدار این هفته لیگ برتر والیبال دو تیم اردکانی ایفاسرام و چادرملو در سالن آیت‌الله خاتمی به مصاف یک‌دیگر می‌روند. ایفاسرام که سابقه بیشتری از چادرملو در لیگ برتر مردان دارد، در حال حاضر با چهار برد و 12 امتیاز در جایگاه چهارم جدول است و چادرملو با سه برد و 10 امتیاز در رتبه ششم قرار دارد.
فاتح سه امتیازی این مسابقه جایگاه بهتر جدول را به خود اختصاص خواهد داد، بنابر این دو تیم با تمامی امکانات مقابل هواداران خود به میدان می‌روند.
شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی نیز این هفته در بازی خانگی در سالن اختصاصی خود به مصاف پیکان تهران می‌رود. نبرد دو تیم در مرحله رفت سال پیش در تهران برگزار شد و پیکانی‌ها سه بر دو مغلوب حریف شدند و امسال در اندیشه جبران این شکست در یزد هستند اما پیکان از سال‌های اقتدار خود به دور است و برای رسیدن به این هدف کار بسیار سختی پیش‌رو دارد.
دو تیم شهرداری ارومیه و سایپا تهران هم که با یک برد و چهار امتیاز در رتبه‌های سیزدهم و چهارم جدول قرار دارند، این هفته در مصاف با یک‌دیگر برای فرار از قعر جدول تلاش خواهند کرد. پیش‌بینی فاتح این مسابقه با توجه به شرایط دو تیم سخت است اما نماینده ارومیه از حمایت مردم والیبال‌دوست ارومیه در سالن غدیر این شهر بهره‌مند است که در نتیجه این دیدار نقش بسیار مهمی خواهند داشت.
https://mardomefarda.ir/vdcce4qi.2bqse8laa2.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما