تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۷
جالب است ۰
برایان دابو با حواشی خاصی که در ورزشگاه وطنی رقم زد، از مدار تفکرات تاکتیکی مورایس بیرون رفته است.
این بازیکن باید در سپاهان از نو شروع کند
به گزارش مردم فردا،مورایس پس از تعویض دابو مقابل نساجی و پرخاش این بازیکن بار دیگر با همان آرامش خاص خود صحبت کرد و این اتفاق را یک مسئله درون خانوادگی میان پدر و پسر دانست. جالب اینکه سرمربی پرتغالی سپاهان در مصاف بعدی طلایی پوشان که در لیگ قهرمانان آسیا مقابل آلمالیق برگزار شد هم از دابو برای دقایقی استفاده کرد تا دوری این بازیکن از ترکیب تیم اصلا طول نکشد.
با این حال برایان دابو به عنوان یک هافبک در کلاس جهانی به ترکیب طلایی پوشان اصفهانی اضافه شده، اما هنوز از نظر بدنی در فرم ایده‌آلی قرار ندارد و این بازیکن تا خواست به ترکیب اصلی برسد و رفته رفته شرایط مناسبی پیدا کند، با یک جنجال بی‌مورد همه چیز را به هم ریخت.
حالا دیگر کسی به سال‌های سال حضور درخشان دابو در لیگ یک فرانسه و همین‌طور تیم‌های مطرح سری آ نظیر فیورنتینا نگاهی ندارد و همه در انتظار نمایش‌های درخشان این هافبک 31 ساله در لیگ برتر هستند.
دابو این روزها در سپاهان شرایط سختی دارد و برای اینکه بتواند بار دیگر به ترکیب اصلی برسد، باید در تمرینات سخت‌تر کار کند تا از نظر بدنی بتواند آنچه در ذهن او به عنوان یک هافبک بازیساز وجود دارد را به خوبی در زمین پیاده کند.
سال گذشته خریدهای خارجی سپاهان جواب ندادند و در فصل جدید نیلسون جونیور و برایان دابو دو خارجی تیم هستند که آنها هم تا اینجای مسابقات نمایش خوبی نداشته‌اند. باید دید با اتفاقاتی که در نیم فصل اول رقم می‌خورد، آیا این دو بازیکن در فهرست تیم برای نیمه دوم مسابقات هم باقی می‌مانند یا اتفاقات دیگری در راه خواهد بود.
https://mardomefarda.ir/vdcd950x.yt0fj6a22y.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما