تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۰
جالب است ۰
سپیس‌ایکس به تازگی از نسل جدید دیش اینترنت ماهواره‌ای استارلینک برای کاربران خانگی رونمایی کرده است. دیش جدید اینترنت ماهواره‌ای استارلینک با طراحی ظریف‌تر محدوده بیشتری را پوشش داده و اینترنتی با سرعت بالاتر ارائه می‌کند و از استاندارد IP67 مقاومت در برابر نفوذ آب برخوردار است.
رونمایی اسپیس ایکس از نسل جدید دیش‌های اینترنت ماهواره‌ای استارلینک
به گزارش مردم فردا،بر اساس اعلام pcmag مهم‌ترین تغییر در این دیش جدید به طراحی ظاهری و استند آن برمی‌گردد که در مدل پیش‌فرض دیگر چرخشی نیست. البته می‌توان پایه متفاوت برای نصب آن روی پشت‌بام نیز تهیه کرد. اندازه این دیش استارلینک در مقایسه با نسل قبلی کمی بزرگ‌تر شده است. ارتفاع این دستگاه به حدود 60 سانتی متر رسیده و پهنای آن هم 30 سانتی متر است.


مشخصات نسل جدید دیش‌های استارلینک
اسپیس‌ایکس در این محصول از استاندارد بالاتر IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار استفاده کرده است. در مشخصات جدید دیش جدید استارلینک آمده که مصرف انرژی این دستگاه به‌طور میانگین بین 75 تا 100 وات است که نسبت به مصرف 50 تا 75 وات در دیش‌های نسل قبلی اندکی افزایش یافته است.



اسپیس‌ایکس اعلام کرده که این دیش با روتر جدید نسل 3 همراه می‌شود که از وای‌فای 6 و دو درگاه اترنت بهره می‌برد. در ادامه باید گفت که تاکنون اطلاعات بیشتری درباره قیمت و تاریخ عرضه این محصول منتشر نشده است.
https://mardomefarda.ir/vdcdn50x.yt0fk6a22y.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما