تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰
جالب است ۰
باشگاه پرسپولیس دقایقی پیش اعلام کرد: مدارک پزشکی مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی‌پوش و ارزنده تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی‌های ملی، دچار آسیب‌دیدگی شده بود،
پرسپولیس، آماده دریافت غرامت از فیفا
به گزارش مردم فردا،با پیگیری باشگاه پرسپولیس و همکاری فدراسیون فوتبال، طبق قوانین فیفا، در خصوص غرامت بیمه‌ای و پزشکی، طی هفته‌های گذشته در سامانه مربوطه بارگذاری شده است.
لازم به ذکر است؛ بخش بیمه‌ای و پزشکی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پس از بررسی‌های لازم و ملاحظات مدارک و اسناد این بازیکن، نظر و اقدامات لازم را ابلاغ خواهد کرد.
باشگاه پرسپولیس باتوجه به دوری طولانی مدت پورعلی‌گنجی از میادین فرصت این را دارد تا از فیفا غرامت لازم را دریافت کند. فیفا برای پرداخت غرامت، 28 روز نخست مصدومیت را محاسبه نمی‌کند و از روز بیست و نهم تا زمان بازگشت به میادین را مورد بررسی قرار داده و سپس مبلغی را به نسبت رقم قرارداد در اختیار باشگاه قرار می‌دهد.
به عبارتی پرسپولیس برای دستمزد و مطالبات پورعلی‌گنجی نیازی به هزینه نخواهد داشت و این موضوع از طریق فیفا پیگیری خواهد شد و احتمالا پرسپولیس حدود 50 درصد اصل قرارداد پورعلی‌گنجی را از فیفا دریافت خواهد کرد.
https://mardomefarda.ir/vdci5yar.t1azw2bcct.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما