تاریخ انتشار :جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۴
جالب است ۰
جیمز ال. بروکس قرار است فیلم «الا مک‌کی» را که اولین فیلمش در ۱۳ سال اخیر است، بسازد، سوالی که باقی می ماند این است که آیا جک نیکلسون هم او را همراهی می‌کند؟
جیمز ال. بروکس پس از ۱۳ سال فیلم می‌سازد
به گزارش مردم فردا،به نقل از ورلد آف ریل، جیمز ال بروکس ۱۳ سال است فیلمی را کارگردانی نکرده و حالا گفته شده است این کارگردان ۸۳ ساله بالاخره یک بار دیگر برای فیلمی با عنوان «الا مک‌کی» پشت دوربین قرار می‌گیرد.
تولید این فیلم که توسط استودیو قرن بیستم حمایت می‌شود، قرار است در دسامبر آغاز شود.
در این درام عاشقانه که در بوستون اتفاق می‌افتد اِما مک‌کی بازیگر انگلیسی فرانسوی فیلم‌هایی چون«امیلی» در نقش امیلی برونته و «باربی» قرار است بازی کند. داستان فیلم درباره یک سیاستمدار آرمان‌گرا است که آماده است تا برای فرمانداری نامزد شود؛ اما او با مسایل خانوادگی هم روبه رو است.
در این فیلم گفته شده شخصیت مک‌کی همچنین مراقبت از برادرش را که از اضطرب اجتماعی رنج می‌برد و در خانه محبوس است، برعهده دارد، او عاشق توجه حرفه‌ای به «الا» است، اما می‌خواهد الا به ازدواج او هم به اندازه کارش توجه کند.
بروکس در ۴ دهه کارنامه فیلمسازی خود تنها ۶ فیلم کارگردانی کرده که از آن‌ها ۳ فیلم کلاسیک «شرایط مهرورزی»، «اخبار تلویزیون» و «بهتر از این نمی‌شه» جایگاه ویژه‌ای در تاریخ سینما دارند.
آخرین فیلم او سال ۲۰۱۰ با عنوان «از کجا می‌دانی؟» ساخته شد که آخرین بازی جک نیکلسون در یک فیلم سینمایی را هم رقم زد و هواداران ویژه‌ای در سینما دارد.
بروکس همین چند روز پیش به «پیپل» گفته بود در تلاش است تا نیکلسون را از بازنشستگی خارج کند. او ۴ بار با این بازیگر کار کرده است و قطعاً خیلی‌ها در انتظار تجربه پنجم هستند.
https://mardomefarda.ir/vdcezf8w.jh8zei9bbj.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما