تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۸
جالب است ۰
هفته ششم لیگ برتر والیبال ایران نیز به پایان رسید و همچنان فولاد سیرجان با اقتدار در صدر جدول قرار گرفته است.
تیم منتخب هفته با معرفی یک پدیده به عنوان MVP
به گزارش مردم فردا، هفته پنجم و ششم یکشنبه و چهارشنبه برگزار شد و حالا اینجا تیم منتخب کل هفته به انتخاب ورزش سه مشخص شده است.
 پاسور: مهدی مهدوی (شهداب یزد)
کاپیتان و پاسور‌ با تجربه تیم شهداب یزد در بازی با ایفاسرام توانست خیلی خوب تیم خود را پس از شکست در ست اول به بازی برگرداند و با تقسیم پاس عالی، سرویس های خوب و دفاع و حتی آبشارش باعث یک برد خوب برای شهداب در دربی یزد ‌در مقابل ایفا سرام اردکان شد.
 سرعتی زن اول: یوسف کاظمی (نیان الکتریک مشهد)
غول بلند بالای تیم نیان الکتریک مشهد عملکردی بی نظیر در دو پیروزی تیم نیان مشهد مقابل دو تیم‌ پر افتخار لیگ یعنی شهداب یزد و پیکان تهران داشت و حالا خود را به عنوان یکی از بهترین های لیگ ایران تا اینجا معرفی کرده است. یوسف کاظمی می‌تواند یکی از آینده های تیم ملی والیبال ایران در پست  سرعتی زن باشد.


 سرعتی زن دوم: سیدمحمد موسوی (فولاد سیرجان ایرانیان)
سید محمد موسوی سرعتی زن و کاپیتان تیم فولاد سیرجان ایرانیان نقش موثری در پیروزی های این تیم در دو هفته گذشته داشت و به همین دلیل او در تیم این هفته لیگ‌ برتر والیبال قرار گرفت. سید به شدت به دنبال دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ والیبال است. از آخرین قهرمانی او در لیگ حدود شش سال می‌گذرد.
 دریافت کننده اول: پوریا حسین خانزاده (فولاد سیرجان ایرانیان)
یکبار دیگر لیگ‌ والیبال ایران صحنه‌ درخشش پوریا حسین خانزاده بود و توانست با کسب سی امتیاز برای فولاد سیرجان ایرانیان مهره موثر تیمش برابر مس رفسنجان شود و دربی استان کرمان را پیروز شوند‌. پوریا حسین خانزاده هفته قبل نیز در تیم هفته حضور داشت.
 دریافت کننده دو‌م: محمدرضا مشهدی(نیان الکتریک مشهد)
محمدرضا مشهدی دریافت کننده امسال تیم نیان مشهد توانست در برابر تیم پیکان تهران تیم سابق خود عملکردی درخشان داشته باشد تا شبی فراموش نشدنی را سپری کند. مشهدی در کنار دیگر دریافت کننده های نیان رقابت شدیدی برای قرار گیری در ترکیب اصلی دارند.

 لیبرو: حسین حاجی کلاته (پاس گرگان)
لیبرو جوان و یکی از پدیده های امسال لیگ والیبال ایران یکبار دیگر برای تیمش درخشید و توانست توپ گیری ها و دریافت های خوبی را برای پاس گرگان داشته باشد تا نشان دهد هر وقت او خوب باشد، پاس گرگان پیروز می شود.
 قطر پاسور: آرمین رنجبر (گیتی پسند اصفهان)
آرمین رنجبر یکی دیگر از بازیکنان خوب این هفته لیگ برتر والیبال بود که عملکردی عالی مقابل طبیعت داشت و نشان داد می‌تواند جای محمد بربست را در این تیم‌ به خوبی پر کند.
 مربی و تیم هفته: سعید عقیلی (گیتی پسند)
بدون شک عملکرد سعید عقیلی و تیمش گیتی پسند دور از انتظار بوده و خوش بین ترین هوادار والیبال ایران هم فکر نمی‌کرد این تیم تا پایان هفته ششم در رتبه دوم قرار بگیرد. به پاس این عملکرد بی نظیر سعید عقیلی و گیتی پسند اصفهان به عنوان سرمربی و تیم هفته انتخاب میشوند.
 لژیونر هفته: بردیا سعادت (آلانیا اسپور)
بردیا سعادت قطر پاسور ایرانی تیم آلانیا اسپور این روزها در لیگ برتر والیبال ترکیه مهار نشدنی به نظر می‌رسد و با آبشارهای بی نظیر خود تیم آلانیا اسپور را در منطقه صعود به نیمه نهایی قرار داده است. او در بازی با تورشاد‌ تیم سابق خود ستاره تیمش بود و نوزده امتیاز کسب کرد تا همچنان در بالای جدول امتیاز آوران لیگ ترکیه حضور داشته باشد.
 بازیکن هفته: یوسف کاظمی (نیان الکتریک مشهد)
https://mardomefarda.ir/vdcg3u9x.ak9qq4prra.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما