تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰
جالب است ۰
هواوی تاکنون دو گوشی تاشو کوچک معرفی کرده است. اولین آن‌ها P50 Pocket بود که در دسامبر 2021 و در چین معرفی شد، و دومین آن با اسم Pocket S در نوامبر 2022 به بازار رسید.
رندر گوشی تاشو هواوی Pocket S2 طراحی مشابه نسل قبل را نشان می‌دهد
به گزارش مردم فردا،طبق این برنامه‌ریزی، به نظر می‌رسد یک محصول تاشو جدید در این سری و احتمالاً قبل از پایان سال میلادی جاری در چین عرضه شود. در همین راستا رندر گوشی تاشو هواوی Pocket S2 منتشر شده که طراحی مشابه نسل قبل را نشان می‌دهد.

رندر گوشی تاشو هواوی Pocket S2
همین‌طور که در رندر غیررسمی منتشر شده می‌بینید، انتظار می رود هواوی Pocket S2 زبان طراحی مدل‌های قبلی خود را حفظ کند. این دستگاه دارای دو بخش دایره‌ای روی قاب پشتی دستگاه خواهد بود. دایره بالا دارای سه دوربین و یک فلاش LED خواهد بود که چیدمان دوربین آن یادآور سری آنر مجیک 6 است.

دایره دوم روی قاب پشتی به عنوان یک نمایشگر ثانویه عمل می کند و اطلاعات مختلفی مانند اعلان‌ها را نمایش می دهد. در سمت راست دستگاه، می‌توانید دکمه تنظیم صدا را پیدا کنید و احتمالاً در همان سمت، حسگر اثرانگشت نیز تعبیه شده است.

گزارش دیگری می‌گوید که هواوی Pocket S2 با اسم رمز کوتاه شده LEM قرار است در ماه دسامبر عرضه شود. حدس زده می‌شود که سری Nova 12 نیز در کنار S2 عرضه شود.

فعلا چیز زیادی در مورد مشخصات گوشی Huawei Pocket S2 مشخص نیست. با این حال، گفته شده که ممکن است به چیپست جدید Kirin سری 8 مجهز شود.

هواوی همچنین در حال کار بر روی گوشی های هوشمند Nova 12 و Nova 12 Pro برای چین است. گفته می شود مدل پایه دارای تراشه Kirin 830 است، در حالی که مدل Pro ممکن است دارای تراشه Kirin 9000s باشد.
https://mardomefarda.ir/vdcezp8w.jh8zni9bbj.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما