تاریخ انتشار :جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۲
جالب است ۰
نایب رئیس اتحادیه طلا، روند قیمتی بازار را در روزهای آینده پیش‌بینی کرد.
پیش‌بینی جدید نایب رییس اتحادیه طلا از قیمت
به گزارش مردم فردا،نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره تحولات بازار سکه و طلا گفت: نرخ انس جهانی طلا طبق سنوات گذشته که در روزهای آغازین سال نو میلادی تغییر می‌کند، روز پنجشنبه دو روز مانده به سال جدید میلادی به ۱۸۰۰ دلار رسید و نسبت به روزهای آغازین هفته ۱۰ دلار کاهش یافت.  
محمد کشتی‌آرای اظهارداشت: در طول یک هفته اخیر نرخ ارز نوسان چندانی نداشت و در نتیجه هفته آرام و با ثباتی را در بازار طلا، سکه و ارز شاهد بودیم.  
وی بیان کرد: در هفته گذشته قیمت انواع سکه رشد داشت و آن به دلیل افزایش حباب سکه بود بدین ترتیب که حباب سکه در ابتدای هفته گذشته در محدوده ۲۸۰ هزارتومان تا ۳۰۰ هزار تومان بود و روز پنجشنبه به ۳۸۰ هزار تومان رسید.  
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: حباب سکه در هفته گذشته به طور متوسط ۱۰۰ هزار تومان افزایش داشت و این افزایش موجب رشد قیمت انواع سکه بود.  
وی پیش‌بینی کرد: این روزها موضوع مذاکرات برجام مطرح است و در این روزها یکی از دلایل ثبات بازار بالا رفتن ارزش ریال است و این خود متاثر از مذاکرات است و به نظر می‌رسد این رویه در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد و تثبیت بازار ادامه داشته باشد.
https://mardomefarda.ir/vdca.inuk49n6w5k14.html
منبع : خبر آنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین