تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰
جالب است ۰
دو مانیتور گیمینگ جدید 45 اینچی UltraGear ال‌جی با مشخصات قانع‌کننده، طراحی جمع‌وجور و قیمتی ارزان‌تر از نسل قبلی معرفی شدند.
ال‌جی از دو مانیتور اولترا واید UltraGear جدید رونمایی کرد
به گزارش مردم فردا،دو مانیتور گیمینگ جدید 45 اینچی UltraGear ال‌جی با مشخصات قانع‌کننده، طراحی جمع‌وجور و قیمتی ارزان‌تر از نسل قبلی معرفی شدند.

مانیتور UltraGear ال‌جی 45GR65DC با قیمت 799 دلار و 45GR75DC  با قیمت 899 دلار، کمی کوچکتر و چند صد دلار ارزان‌تر از مانیتور 49 اینچی 49GR85DC  هستند. دو مانیتور جدید تقریباً مشخصات یکسانی دارند، با این تفاوت که 45GR75DC مجهز به USB-C با توان 90 وات است. در صورتی‌ که مدل 45GR65DC به این پورت مجهز نیست.



مشخصات دو مانیتور جدید اولترا واید ال‌جی
هر دو مانیتور به پنل‌های VA با خمیدگی 1500R با رزولوشن 5120 در 1440 پیکسل، پشتیبانی 95 درصدی از گاموت رنگی DCI-P3 به‌همراه Vesa DisplayHDR 600 و VESA Adaptive Sync مجهز شده‌اند. این مانیتورها همچنین از فناوری AMD FreeSync Premium Pro با حداکثر رفرش ریت 200 هرتز پشتیبانی می‌کنند. ال‌جی در این مانیتورها از یک پورت دیسپلی‌پورت 1.4، دو پورت HDMI 2.1 و جک 3.5 میلی‌متری هدفون استفاده کرده است.

در شماره مدل 75، یک پورت USB-C اضافه شده است که می‌تواند ویدیو، داده و برق را تا توان 90 وات منتقل کند. کاربرانی که می‌خواهند از این مانیتور برای به‌عنوان نمایشگر بازی و انجام فعالیت‌های کاری استفاده کنند، بهتر است نسخه دارای USB را خریداری کنند. اما کاربرانی که فقط از مانیتور برای بازی کردن استفاده می‌کنند نیازی به USB-C ندارند.

همان‌طور که گفته شد قیمت دو مانیتور اولترا واید گیمینگ ال‌جی تنها 100 دلار با یکدیگر تفاوت دارد و تنها تفاوت شاخص آنها نسبت به یکدیگر این است که نسخه گران‌تر به USB-C مجهز است و برای کاربرانی که تنها قصد بازی کردن دارند، احتمالاً نیازی به این هزینه اضافه 100 دلاری نیست.

باید دید کاربران چه واکنشی نسبت به این دو مانیتور نشان می‌دهند و آیا ترجیح می‌دهند مانیتورهای جدید ال‌جی را خریداری کنند یا به سراغ سایر برندها بروند.
https://mardomefarda.ir/vdcf1td0.w6dy1agiiw.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما