تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۲
جالب است ۰
طبق گزارش منابعی اختصاصی، یک نشست بین‌المللی محرمانه در ژنو جهت گفت‌وگو و رایزنی پیرامون «آینده غزه» در حال برگزاری است.
نشست محرمانه بین‌المللی درباره «آینده غزه»
به گزارش مردم فردا،این نشست شامل نماینده‌هایی از آمریکا، کشورهای اروپایی و یک هیئت سیاسی سطح بالا از سوی تشکیلات خودگردان فلسطین می‌شود.
رسانه خبری بی‌ان‌ان گزارش داد، این نشست بر سناریوی مربوط به نحوه حکومت‌داری در غزه بعد از جنگ متمرکز است و آماده کمک‌رسانی در مدیریت این منطقه می‌شود.
محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین هم در جریان دیدار با آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در شهر رام‌الله آمادگی خود را برای کمک‌رسانی به اداره این منطقه اعلام کرد.
این نشستی که هم‌ اکنون به طور محرمانه در حال برگزاری است، «آینده غزه» نام دارد و علاوه بر کشورهای مذکور، برخی کشورهای عربی نیز در آن حضور دارند.
در سی و دومین روز از جنگ غزه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها می‌گویند در حال بحث بر سر امکان دستیابی به آتش‌بس بشردوستانه یا توقف تاکتیکی در جنگ جاری در غزه هستند، در عین حال جنگ را طولانی می‌دانند. مقاومت فلسطین نیز به هدف قرار دادن عمق اراضی اشغالی با حملات موشکی و مقابله با تهاجمات نیروی زمینی اشغالگران ادامه داده و مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود.
https://mardomefarda.ir/vdcbzsb5.rhb8zpiuur.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین