تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
جالب است ۰
با شکست خانگی نساجی مقابل نوبهار ازبکستان حالا این تیم با 10 امتیاز از چهار بازی تیم دوم گروه خود به حساب می‌آید و به احتمال زیاد یکی از تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد خواهد بود.
باخت نساجی و برد سپاهان به ضرر پرسپولیس
به گزارش مردم فردا،سه تیم دوم برتر گروه‌های پنجگانه غرب آسیا به مرحله یک هشتم نهایی صعود می‌کنند دوم شدن پرسپولیس در گروهش متضمن صعود به مرحله بعد نخواهد بود و باید بین تیم‌های دوم شرایط بهتری را کسب کرده باشد.
باخت سه بر یک روز گذشته نساجی مقابل نوبهار ازبکستان غیر از حذف سومین نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان برای پرسپولیس هم خبر بدی بود چرا که نوبهار 10 امتیازی - اگر تصور کنیم در رقابت با الهلال قدرتمند کم بیاورد- حالا یکی از کاندیداهای جدی صعود به مرحله بعد به عنوان تیم دوم شناخته می‌شود.به عبارت دیگر به نظر می‌رسد گروه سوم یکی از همان گروه‌هایی است که دو تیم از آن به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهند کرد چرا که مومبای هند و نساجی امتیازهای زیادی را به الهلال و نوبهار تقدیم کرده یا خواهند داد.
در گروه اول که بازی‌ها امشب برگزار خواهد شد اما در گروه دوم غرب آسیا هم وضعیت پیچیده است  و در رقبت شارجه،نسف قارشی و السد  هنوز هیچ تیمی حذف نشده و صعود هم نکرده است.هرچند برد شگفتانه الفیصلی مقابل السد و تساوی نسف با شارجه در این هفته برای پرسپولیس خوب بود اما این گروه هم می‌تواند دردسرساز شود.
همچنین در گروه سوم با برد سپاهان و البته پیروزی بزرگ نیروی هوایی حالا هم سپاهان هم نماینده عراق بعد از الاتحاد صدنشین، با 7 امتیاز در رده های بعدی هستند و تیم دوم این گروه نیز برای پرسپولیس تهدید کننده است.
با این شرایط پرسیپولیس اگر در پایان هفته چهارم 9 امتیازی نشود  و یک از سه تیم برتر رده دومی نباشد در ادامه کار سختی برای صعود خواهد داشت چرا که امتیاز گرفتن از النصر و الدحیل در دو مسابقه پایانی دشوار به نظر می‌رسد
https://mardomefarda.ir/vdcjiie8.uqevazsffu.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما