تاریخ انتشار :جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۷
جالب است ۰
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام های نیروی دریایی سپاه در حوزه های ثبات امنیت و اقتدار دریایی، مبارزه با قاچاق های کلان و سازماندهی شده دام، سوخت،کالا و تخلفات زیست محیطی دریا انجام می دهد قابل تحسین و تقدیر است.
بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از جزیره‌های نازعاتی خلیج فارس
به گزارش مردم فردا،وحید جلال زاده پنجشنبه شب پس از بازدید از جزیره های نازعاتی (جزایر سه گانه و دیگر جرایز پر اهمیت) خلیج فارس افزود: جا دارد از مجاهدت های شایسته و مخلصانه سردار تنگسیری و رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه تقدیر تشکر کرد.

وی ادامه داد: برای مردمی کردن جزایر سه گانه بوموسی،تنب بزرگ و تنب کوچک اقدامات مناسب و شایسته ای از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برداشته شده است.

وی اضافه کرد: اکنون در فصل بودجه بندی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ قرار داریم که نمایندگان مجلس شورای اسلامی حتمأ بصورت ویژه ای برای پشتیبانی از طرح های عمرانی و آبادسازی و ایجاد زیرساخت های لازم در موضوعات خدمات، امور شهری، رفاهی، ترابری هوایی دریایی، بهداشت و درمان، آموزشی، تأسیسات آب و برق، آموزشی و صنایع زود بازده که هر کدام به نوعی در ثبات امنیت نقشی دارند، برای جزایر سه گانه بوموسی، تنب بزرگ و کوچک بصورت ویژه ای اقدام کنند.

سیادت دریایی با جمهوری اسلامی ایران است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در این بازدید گفت: ندسا با تلاش و مجاهدت رزمندگان دریادل توانسته امنیت پایدار در جغرافیای خلیج فارس برقرار کند تا همه مردم بتوانند از این نعمت الهی  بهره برداری کنند.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری افزود: امروز سیادت و صیانت نیروی دریایی سپاه بر سطح، زیر سطح و بالای سطح در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز با انجام اصل کنترل باند و اشراف اطلاعاتی هوشمندانه بصورت مطلوب و پایدار اعمال می‌شود و سیادت دریایی با جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: ندسا نزدیک به سه سال است که توانسته با فرمان حکیمانه و عالمانه رهبرمعظم انقلاب اسلامی، بسیج دریایی را تشکیل و با ساماندهی بیش از ۴۸ هزار نفر در سواحل شمالی و جنوبی از مردم نجیب و ولایتمدار این مناطق، یک نیروی توانمند، جهادی و با انگیزه برای خدمت رسانی، ایجاد امنیت پایدار، عمران و آبادی سواحل، اشتغال زایی و مردمی کردن جزایر سازماندهی کند.

دریادار تنگسیری با مثبت ارزیابی کردن حضور اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جزایر نازعات خلیج فارس، اضافه کرد: نیروی دریایی سپاه در زمینه مبارزه با قاچاق کالا ، سوخت ، دام و تخلفات زیست محیطی دریایی اقدام های ارزنده ای انجام داده که می طلبد مجلس شورای اسلامی با انجام اقدامات هم افزا و مؤثر به حمایت و پشتیبانی های شایسته در این زمینه ها کمک کند.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی چهارشنبه شب وارد بندرعباس شده که قرار است علاوه بر جزیره های سه گانه از سواحل مکران در شرق استان هرمزگان نیز بازدید کنند.
https://mardomefarda.ir/vdcd.k0x2yt0foa26y.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما