تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰
جالب است ۰
مرز حمایتی مهم دلار هرات در کانال 49 هزار تومان، 49 هزار و 600 تومان است که پس از جنگ غزه نتوانسته از دست بدهد. این مرز حمایتی در مرز کانال 49 تا 50 هزار تومان، کف خط روند صعودی بلندمدت دلار است که معامله‌گران تصور می‌کنند تا این سطح از دست نرود همچنان قیمت بر مدار صعود است.
تحلیل بلندمدت قیمت دلار از نظر معامله‌گران
به گزارش مردم فردا،بازار ارز و سکه پس از افزایش در انتهای هفته قبل، با شروع هفته جدید کاهشی شدند. قیمت دلار که در روز پنجشنبه با افزایش وارد کانال 52 هزار تومان شده بود پس از سخنرانی سید حسن نصرالله در پشت‌خط جمعه کاهشی شد.
بازار ارز هرات در روز شنبه در 51 هزار و 570 تومان شروع به کار کرد و جو فروش در پشت‌خط جمعه در روز بعد ادامه داشت و همین موضوع باعث شد تا قیمت دلار با کاهش به کف کانال 51 هزار تومان برود. قیمت دلار هرات در پشت خط شنبه با کاهش کانال 51 هزار تومان را از دست داد و در 50 هزار و 940 تومان بسته شد.
قیمت درهم امارات در روز شنبه در 14 هزار و 200 تومان بازگشایی کرد و با کاهش در 14 هزار و 50 تومان بسته شد. قیمت تتر هم مثل سایر بازارها کاهش خود را از پشت خط جمعه شروع کرد و به حوالی 51 هزار و 800 تومان رسید. در روز جمعه قیمت تتر نزدیک به 800 تومان از ارزش خود را از دست داد و برای همین در روز شنبه کاهش آن‌چنانی نداشت و در حوالی 51 هزار و 600 تومان معامله می‌شد.
معامله‌گران معتقدند با کاهش قیمت دلار در روز شنبه قیمت‌ها به مرز حمایت رسیدند. اگر قیمت دلار امروز بالای 50 و 900 تومان تثبیت دهد، می‌تواند دوباره وارد کانال 51 هزار تومان شود. در این صورت قیمت دلار مرز مقاومتی 51 هزار و 300 تومان را پیش‌رو خواهد داشت. اما اگر قیمت دلار حمایت 50 هزار و 900 تومان را از دست بدهد حمایت بعدی 50 هزار و 700 تومان خواهد بود که در صورت از دست رفتن این سطح، فروشنده در بازار زیاد خواهد شد و قیمت دلار به صورت هیجانی می‌تواند وارد کانال 49 هزار تومان شود.

مرز حمایتی مهم دلار هرات در کانال 49 هزار تومان، 49 هزار و 600 تومان است که پس از جنگ غزه نتوانسته از دست بدهد. این مرز حمایتی در مرز کانال 49 تا 50 هزار تومان، کف خط روند صعودی بلندمدت دلار است که معامله‌گران تصور می‌کنند تا این سطح از دست نرود همچنان قیمت بر مدار صعود است. گروهی از معامله‌گران نیز معتقدند چارت دلار در حال تشکیل الگوی برگشتی است که اگر تکمیل شود شاهد کاهش بیشتر در بازار خواهیم بود.
https://mardomefarda.ir/vdcivwar.t1azp2bcct.html
منبع : اکو ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین