تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰
جالب است ۰
مازیار میری و همایون اسعیدیان بعد از تولید سریال موفق «خسوف»، سریالی معمایی-جنایی با نام «شریک جرم» را آماده پخش کرده‌اند که قرار است به زودی از طریق پلتفرم «نماوا» منتشر شود.
سریالی معمایی و جنایی با نام «شریک جرم» به شبکه خانگی می آید
به گزارش مردم فردا،همایون اسعدیان و مازیار میری در مقام تهیه‌کننده و کارگردان بعد از چند کار مشترک سینمایی، در سال 1400 سریالی با عنوان «خسوف» را برای پخش از پلتفرم «نماوا» وارد مرحله تولید کردند. آن‌ها در تولید این سریال مسیر متفاوتی را در پیش گرفتند و به جای دعوت از ستاره‌های سینما نقش‌های اصلی خود را به تعدادی بازیگر جوان و کمتر شناخته شده سپردند و نقش‌های دیگر را هم به بازیگران تئاتری و پیشکسوت واگذار کردند.
فرمول این زوج در استفاده از ترکیبی نا تعارف برای یک سریال خانگی جواب داد و «خسوف» توانست به یکی از سریال‌های محبوب و پرمخاطب پلتفرم«نماوا» تبدیل شود. همایون اسعیدیان و مازیار میری حال بعد از این تجربه موفق سریال دیگری را برای نماوا آماده پخش کرده‌اند.
سریال جدید آن‌ها یک درام معمایی-جنایی است که «شریک جرم» نام دارد. این سریال با حضور بازیگرانی چون سارا بهرامی، علیرضا ثانی‌فر و محمد رضا مالکی جلوی دوربین رفته است. دیگر نقش اصلی این سریال را هم محمد امین شعرباف بازی می‌کند. او بیشتر در سریال «قورباغه» و«نوبت لیلی» به ایفای نقش پرداخته بود. سجاد بابایی که در سریال «خسوف» نقش جوان اول سریال را برعهده داشت در «شریک جرم» هم بازی دارد تا همکاری دیگری با اسعدیان و میری را در کارنامه‌اش ثبت کند.

سریال «شریک جرم» در قالب یک مینی سریال تولید شده و قرار است طی هفته جاری پخش آن آغاز شود. هنوز زمان و روز پخش «شریک جرم» از سوی نماوا اعلام نشده است.
https://mardomefarda.ir/vdcbfsb5.rhb88piuur.html
منبع : فیلم نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما