تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۶
جالب است ۰
رئیس‌جمهوری اوکراین طی سخنانی مدعی شد که حملات کشورش علیه نیروی دریایی روسیه در دریای سیاه، تلاش‌های جنگی مسکو را فلج کرده است.
زلنسکی: از پیروزی آنی در جنگ خبری نیست
به گزارش مردم فردا،به نقل از خبرگزاری رویترز، اظهارات ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین در حالی مطرح شده که با وجود انتظارت جهان برای یک پیروزی آنی و فوری، وی به دنبال گردهم‌آوری سربازان اوکراینی است.

با وجود چندین ماه ضد حمله‌های اوکراین، جبهه شرقی و جنوبی این کشور موفقیت کمی به خود دیده و این مساله انتقادهای شدیدی را از سوی متحدان غربی اوکراین در پی داشته است.

زلنسکی در سخنرانی ویدئوی خود گفت: ما در جهانی زندگی می‌کنیم که عادت کرده موفقیت را خیلی زود و آنی به خود ببیند. وقتی یک حمله تمام عیار آغاز می‌شود، بسیاری از مردم در سراسر جهان به نجات اوکراین باور ندارد. پیروزی از آن افرادی است که عقب نشینی نمی‌کنند، خسته نمی‌شوند، به آنچه اوکراین در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ انجام داد، باور دارند و بی وقفه می‌جنگند.

رئیس جمهوری اوکراین همچنین مدعی شد: سربازانمان در از بین بردن و ضربه زدن به قوای نظامی روسیه در دریای سیاه موفق عمل کردند. وقتی به امنیت بیشتر و بیشتر در دریای سیاه اطمینان داریم، روسیه توانمندی خود را در تسلط این منطقه از دست خواهد داد و نفوذش را به سایر کشورهای جهان گسترش می‌دهد.

زلنسکی در ادامه گفت:‌ اگرچه ما امروز به آن موفقیتی که مدنظرمان است هنوز دست نیافته‌ایم اما موفقیت اوکراین در صحنه نبرد برای دریای سیاه در کتاب‌های تاریخی می‌آید.

رئیس جمهوری اوکراین گفت، در جریان دیداری با فرماندهان ارشد نظامی بخش‌هایی مورد بررسی قرار گرفته‌اند که شدیدترین درگیری‌ها در شرق و شمال شرق، از جمله مناطق کلیدی "آودیوکا" و "کوپیانسک" جایی که روسیه در هفته‌های اخیر در آن حملاتی صورت گرفته، در نظر گرفته شده است.
https://mardomefarda.ir/vdcjxxe8.uqevhzsffu.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین