تاریخ انتشار :جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۸
جالب است ۰
شیائومی برای کاربران وفادار خود سورپرایز بزرگی را تدارک دیده است. کمپانی چینی انتشار آپدیت جهانی MIUI مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 را برای گوشی‌های شیائومی 13، شیائومی 13 پرو و شیائومی 12T آغاز نموده است.
آپدیت اندروید 14 برای چند گوشی شیائومی منتشر شد
به گزارش مردم فردا،تسترهای بتا مشتاقانه منتظر عرضه این به‌روزرسانی هیجان‌انگیز بودند و سرانجام یک آپدیت OTA را برای دستگاه‌های خود دریافت کردند. فرآیند پذیرش درخواست‌ها برای پیوستن به برنامه تست بتا از چند هفته قبل آغاز شد و کاربران خوش‌شانس موفق شدند پیش از سایرین این به‌روزرسانی را تجربه کنند.

اکنون زمان عرضه این آپدیت برای عموم کاربران فرا رسیده است. با این‌حال شیائومی به کار روی فرآیندهای توسعه و تست ادامه می‌دهد تا از تجربه کاربری بی‌دردسر آپدیت جدید اطمینان حاصل نماید. بنابراین شیائومی به کاربرانی که منتظر دریافت به‌روزرسانی هستند توصیه می‌کند تا کمی بیش‌تر منتظر بمانند.

اکنون این آپدیت‌ها برای گوشی‌های شیائومی 13، شیائومی 13 پرو و شیائومی 12T بسیار جدید محسوب می‌شوند. آپدیت جدید، آخرین نسخه داخلی MIUI را به‌روزرسانی کرده و ورژن‌های MIUI-V14.0.6.0.UMCMIXM و MIUI-V14.0.6.0.UMCEUXM برای شیائومی 13، نسخه‌های MIUI-V14.0.6.0.UMBMIXM و MIUI-V14.0.6.0.UMBEUXM برای شیائومی 13 پرو و نسخه‌های MIUI-V14.0.7.0.ULQMIXM و MIUI-V14.0.6.0.ULQEUXM برای شیائومی 12T را در خود جای داده است.

کاربران منتخب بلافاصله می‌توانند این آپدیت را به‌صورت OTA دریافت نمایند. با این‌حال بایستی توجه داشت که اندروید 14 یک سیستم‌عامل جدید به‌شمار رفته و این نسخه همانند تمامی ویرایش‌های جدید دیگر احتمالا دارای برخی مشکلات خواهد بود. کاربران در صورت مواجهه با مشکل قابل‌توجه در این به‌روزرسانی می‌توانند موضوع را با توسعه‌دهندگان در میان گذاشته و در صورت نیاز به نسخه پایدار پیشین اندروید یعنی اندروید 13 بازگردند.

آپدیت جهانی MIUI مبتنی بر اندروید 14 یک شگفتی بزرگ و یک گام مهم برای کاربران شیائومی به‌شمار می‌رود. کاربرانی که مشتاق تجربه نوآوری‌ها و پیشرفت‌ها هستند؛ بایستی صبورانه منتظر عرضه این به‌روزرسانی باشند. همچنین این افراد به منظور اطمینان از عملکرد پایدار و قابل اعتماد دستگاه‌های خود بایستی بازخوردی را به توسعه‌دهندگان ارائه دهند.

این به‌روزرسانی نشان‌دهنده یک گام روبه جلو در ارتقاء تجربه کاربری شیائومی بوده و نویدبخش آینده‌ای هیجان‌انگیز برای کاربران شیائومی است.
https://mardomefarda.ir/vdchxxni.23nzwdftt2.html
منبع : آی تی رسان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما