تاریخ انتشار :جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۶
جالب است ۰
تیم فوتبال استقلال با برتری مقابل آلومینیوم اراک خود را به صدر جدول رده‌بندی رساند تا برای ماندن در این رده منتظر دیدار ملوان و پرسپولیس باشد.
پیروزی آرمانی شاگردان نکونام مقابل ایرالکو/استقلال ۱-۰ آلومینیوم
به گزارش مردم فردا،تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز (جمعه) در هفته هشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراک رفت و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. آرمان رمضانی در دقیقه 37 تک گل آبی‌پوشان را به ثمر رساند تا شرایط آرمانی آبی‌پوشان ادامه داشته باشد.
شاگردان جواد نکونام که در 7 دیدار قبلی صاحب 6 پیروزی و یک شکست شده‌ و بهترین شروع تاریخ بازی‌های استقلال در لیگ برتر را ثبت کرده‌اند، موقتاً با 18 امتیاز به صدر جدول رده‌بندی صعود کردند تا منتظر نتیجه بازی ملوان و پرسپولیس در روز یکشنبه هفته پیش‌رو باشند. شاگردان مجتبی حسینی نیز با 12 امتیاز در جایگاه پنجم ایستادند.
گزارش بازی

دقیقه 98 / پاس عالی به تیر دو در موقعیت تک به تک با حسینی به رضا جبیره رسید. ضربه جبیره در شش قدم استقلال به تیر خورد تا بهترین فرصت گلزنی آلومینیوم در این بازی از دست برود.
دقیقه 92 / پاس مایل و عالی بلانکو به تیر مخالف را پیش از آنکه به حامدی فر برسد مدافع آلومینیوم به خوبی دفع کرد.
دقیقه 90 / داور 10 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد.
دقیقه 83 / مرادمند روی تبریزی مرتکب خطا شد و داور کارت زرد دوم را به این بازیکن نشان داد. مرادمند به داور معترض شد و می گفت که از زمین بیرون نمی روم.
دقیقه 79 / تبریزی با خطای مرادمند روی زمین افتاد که این خطا درگیری بزرگی میان بازیکنان دو تیم را در پی داشت. داور در این صحنه به سیدحسین حسینی، تبریزی، مرادمند و حاجی عیدی کارت زرد نشان داد.
دقیقه 69 / ضربه ایستگاهی فخرالدینی بسیار بد بود و به دیواره دفاعی استقلال برخورد کرد.
دقیقه 61 / مهرداد محمدی یک موقعیت عالی تک به تک به دست آورد، او قصد داشت با پاس بغل بلانکو را در مقابل دروازه خالی صاحب توپ کند اما پاس او بسیار کم جان بود و بدرقه پیش از آنکه بلانکو به توپ برسد، این توپ را دفع کرد.
دقیقه 56 / روی یک ارسال به داخل محوطه استقلال، حسینی و تبریزی شدیدا به هم برخورد کردند که داور آفساید تبریزی را اعلام کرد.
دقیقه 49 / ضربه سر آرمان رمضانی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.
ساعت 19:07 / نیمه دوم بازی آغاز شد.
ساعت 18:49 / پایان نیمه اول بعد از سه دقیقه وقت تلف شده.
دقیقه 41 / ارسال محمدی به داخل محوطه آلومینیوم خطرناک بود و پس از برخورد به زمین، خلیفه توانست توپ را مهار کند. با یک قطع توپ استقلال در این صحنه می توانست به گل دوم برسد.
دقیقه 37 / مهدی پور کرنر را کوتاه با پاس برای مهری آغاز کرد. مهری توپ را به روی دروازه سانتر کرد که ضربه سر آرمان رمضانی با خروج بد دروازه بان آلومینیوم، تبدیل به گل اول استقلال شد.
گل اول استقلال توسط رمضانی
دقیقه 36 / مهرداد محمدی با یک فرار خوب و حرکات تکنیکی به داخل محوطه رسید. او قصد داشت با یک پاس در عرض یامگا را مقابل دروازه آلومینیوم صاحب توپ کند که پاس او را مدافع آلومینیوم به کرنر فرستاد.
دقیقه 30 / بازی بدون موقعیت جدی روی دروازه ها دنبال می شود.
دقیقه 22 / آلومینیوم نزدیک به محوطه جریمه در موقعیت خوبی یک ضربه ایستگاهی به دست آورد. تبریزی پشت توپ ایستاد و ضربه اش به دیواره دفاعی برخورد کرد.
دقیقه 10 / روی پاس رو به عقب مدافع آلومینیوم برای خلیفه، آرمان رمضانی تکل زد که داور این تکل او را خطا تشخیص داد. خطایی که اعتراض استقلالی ها را در پی داشت.
دقیقه 8 / شوت آرمان رمضانی در محوطه جریمه و از زاویه بسته را محمد خلیفه دفع کرد.
دقیقه 6 / مهرداد محمدی در درگیری با بهروز نوروزی فرد در محوطه جریمه روی زمین افتاد. او اعتقاد به خطای پنالتی داشت اما داور بازی را ادامه داد.
ساعت 18:01 / بازی با سوت داور آغاز شد.
اطلاعات بازی 
هفته‌ هشتم مسابقات لیگ برتر بیست و سوم ایران؛ جام خلیج فارس
بازی: استقلال - آلومینیوم
تاریخ و زمان: جمعه 5 آبان 1402 | ساعت 18:00
مکان: تهران - ورزشگاه آزادی
داوران: سیدرضا مهدوی، علیرضا ایلدروم، امیررضا آشورماهانی، علی صفایی | ناظر: اسماعیل صفیری
ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، کوین یامگا، سید ابوالفضل جلالی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور ، آرش رضاوند، مهرداد محمدی و آرمان رمضانی
تعویض دقیقه 59: گوستاوو بلانکو به جای آرمان رمضانی
تعویض دقیقه 73: حامدی فر به جای مهدی پور
تعویض های دقیقه 87: ایمان سلیمی و جعفر سلمانی به جای رضاوند و مطهری
سرمربی استقلال: جواد نکونام
ترکیب آلومینیوم: محمد خلیفه، سید مهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد، میلاد بدرقه، احسان قهاری، یونس اکبرپور، عارف حاجی‌عیدی، امین جهان‌کهن، محمدمهدی لطفی، مهدی لیموچی و مرتضی تبریزی
تعویض های دقیقه 65: نقی زاده و فخرالدینی به جای قهاری و جهان کن
سرمربی آلومینیوم: مجتبی حسینی
کارت زرد: آرمان رمضانی (دقیقه 11 - استقلال) / احسان قهاری (دقیقه 14 - آلومینیوم)/ سید مهران موسوی (دقیقه 43 - آلومینیوم)/ مهدی مهدی پور (دقیقه 72 - استقلال)/ سیدحسین حسینی (دقیقه 80 - استقلال) / حاجی عیدی (دقیقه 80 - آلومینیوم) / مرتضی تبریزی (دقیقه 80 - آلومینیوم) / مرادمند (دقیقه 80 و دقیقه 83 - استقلال)
کارت قرمز: محمدحسین مرادمند (دقیقه 83، کارت زرد دوم - استقلال)
گل ها: آرمان رمضانی (دقیقه 37 - استقلال)
حواشی بازی
بازی با حضور هواداران خانم و آقا برگزار شد.
در لحظات اولیه، آتش بازی و جو جذابی که هواداران ایجاد کردند باعث شد تا دود آبی زمین را فرا گیرد.

دقیقه 59 گوستاوو بلانکو به جای آرمان رمضانی وارد زمین شد تا اولین بازی خود برای استقلال را انجام دهد.
دقیقه 79 برخورد مرادمند و تبریزی منجر به درگیری بازیکنان دو تیم شد.
فرم بازی
https://mardomefarda.ir/vdcbwfb5.rhb8wpiuur.html
منبع : طرفداری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما