تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۴
جالب است ۰
مایکروسافت پتنتی برای مرورگر وب مجازی با پشتیبانی از پلتفرم‌های مختلف ثبت کرد که می‌تواند روش استفاده‌ی ما از اینترنت را متحول کند.
مایکروسافت با «مرورگر مجازی» تجربه اینترنت را متحول می‌کند
به گزارش مردم فردا،فناوری ابری به‌سرعت درحال پیشرفت است و محبوبیت آن روزبه‌روز بیشتر می‌شود. به‌عنوان مثال سرویس‌هایی مثل انویدیا GeForce Now به‌ ما اجازه می‌دهند بازی‌های گرافیکی را بدون نیاز به سخت‌افزار قدرتمند تقریباً روی هر دستگاهی که به اینترنت پرسرعت دسترسی دارد اجرا کنیم. در آینده‌ی نزدیک قادر خواهیم بود هرکاری را با تقسیم وظایف در محیط مجازی انجام دهیم. مایکروسافت با ثبت پتنت جدید برای مرورگر وب مجازی با پشتیبانی از چند دستگاه، گام مهمی در این مسیر برداشته است.

دفاتر ثبت پتنت، نقش مهمی در پیش‌بینی اقدامات آینده‌ی شرکت‌های فناوری دارند. مایکروسافت اخیراً درخواستی برای ثبت فناوری مرورگر وب مجازی ارائه داده که می‌تواند روی هر دستگاهی اجرا شود. تکنولوژی مذکور درواقع نوعی مرورگر وب است که روی ماشین مجازی در محیطی ایزوله و جدا از سیستم‌عامل میزبان و سایر برنامه‌ها کار می‌کند و بدین‌ترتیب فضای امن و خصوصی دراختیار کاربر قرار می‌دهد.


بر اساس نوشته‌ی ویندوز ریپورت، رویکرد مجازی به شما اجازه می‌دهد بدون نگرانی درمورد مشخصات فنی و رم دستگاه خود، از کروم استفاده کنید. در این شرایط حتی روی لپ تاپ یا ساعت هوشمند قدیمی با سخت‌افزار ضعیف نیز می‌توان با سرعت بالا در اینترنت گشت‌وگذار کرد. در ادامه به ویژگی‌های اصلی این فناوری می‌پردازیم:

مرورگر مجازی مایکروسافت روی سرور پروکسی قرار دارد که همه‌ی نیازهای پردازشی آن در فضای ابری تأمین می‌شوند.
دستگاه میزبان فقط باید بتواند صفحات وب را دی‌کد کند و نمایش دهد.
مرورگر مجازی شامل سیستم کنترل لمسی است که می‌توان از آن به‌عنوان کنترلر برای دستگاه‌هایی استفاده کرد که سیستم کنترل محدود دارند.
ثبت پتنت مرورگر مجازی نشان‌دهنده‌ی انتشار قریب‌الوقوع محصول نهایی نیست؛ اما می‌تواند آینده‌ی مرورگرها را برای ما ترسیم کند.
https://mardomefarda.ir/vdcgtw9x.ak9qu4prra.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما