تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۸
جالب است ۰
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: متوسط مصرف بنزین در سال جاری به ۱۱۶ میلیون لیتر در روز رسیده که امیدواریم روند کاهشی مصرف ادامه داشته باشد.
تولید و مصرف بنزین سربه‌سر شد
به گزارش مردم فردا،جلیل سالاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میزان تولید فعلی بنزین به طور متوسط ۱۱۵ میلیون لیتر در روز است و در شرایط سربه‌سری تولید و مصرف بنزین هستیم.
وی با بیان اینکه با اتفاقاتی که چند وقت اخیر افتادT با گذر از ایام اربعین و فصل مسافرت‌ها، میزان مصرف کاهش یافته است، اظهار کرد: تولید بنزین اکنون ۱۱۶ میلیون لیتر است و با شرایطی که داریم باید یک برنامه‌ریزی در حوزه مدیریت مصرف داشته باشیم.
او افزود: در شرایط گذشته کارت‌های مجاری عرضه را گسترش دادیم تا مردم در سفرهای استانی دچار مشکل نشوند، اکنون باتوجه به آمار مصرف روند رو به کاهش است و امیدواریم باتوجه به اینکه به سمت فصل سرما می‌رویم مصرف کاهش یابد.
وی با بیان اینکه هنوز در حوزه حمل و نقل عمومی در داخل کشور عمدتا مسافرت‌ها به صورت تک سرنشین است و همین موضوع مصرف درون شهری را افزایش می‌دهد، گفت: مصرف برون شهری کاهش پیدا کرده اما مصارف درون شهری نیازمند مدیریت است اما در مجموع روند مصرف کاهشی است.
https://mardomefarda.ir/vdchqxni.23nzmdftt2.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین