تاریخ انتشار :سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۳
جالب است ۰
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی، گفت: امیدوارم فدراسیون با برنامه‌های آماده‌سازی تیم برای حضور در جام‌جهانی موافقت کند تا در این رویداد به موفقیت برسیم.
امیدواری سرمربی فوتبال ساحلی به موفقیت در جام‌جهانی
به گزارش مردم فردا،علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ‌درخصوص اردو این تیم در انزلی، اظهار داشت: اردوی خوبی در گیلان و انزلی داشتیم. این اولین اردوی ما بود که خوب برگزار شد. نزدیک به ۲۰ روز پیش، لیگ برتر به پایان رسیده و جام جهانی اواخر بهمن ماه برگزار می‌شود که در این مدت آماده نگه‌داشتن بازیکنان در چنین شرایطی کمی سخت است. با توجه به پیش‌رو بودن فصل سرما، باید اردوهایی خود را در جنوب کشور برگزار کنیم.
وی افزود: برنامه‌های که پیش رو داریم شرکت در تورنمنت سنگال است که از فدراسیون این کشور دعوت نامه داریم و قرار است در این رقابت‌ها شرکت کنیم. امیدواریم فدراسیون برای آماده‌سازی تیم ملی با حضور در این رقابت‌ها موافقت کند. بعد از آن قطعا اردوهای متفاوتی خواهیم داشت و قرار است در ایران با تیم ملی بلاروس بازی داشته باشیم. امیدوار هستم بتوانیم روند آماده‌سازی را خوب پیش ببریم تا حضور قدرتمندی در جام جهانی داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی اظهار داشت: فوتبال ساحلی شرایط خودش را دارد. مسئولین به خوبی می‌دانند ما هیچ هزینه زیاد و خاصی برای فدراسیون به وجود نیاورده‌ایم.
https://mardomefarda.ir/vdcce1qi.2bqss8laa2.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما