تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۱
جالب است ۰
سفیر فلسطین در سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت گفت که این شورا در توقف کشتار فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی ناکام بوده و شکست خورده است.
شورای امنیت در توقف کشتار فلسطینیان شکست خورده است
به گزارش مردم فردا،به نقل از اسکای نیوز، ریاض منصور افزود: (رژیم) اسرائیل حدود ۳ هزار و ۵۰۰ فلسطینی از جمله بیش از یک‌هزار کودک را در غزه به قتل رسانده است.
سفیر فلسطین گفت: این جنگ می‌تواند پایان یابد و می‌بایست فورا متوقف شود و هرگونه تاخیری پر خطر خواهد بود و باعث مرگ تعداد بیشتری خواهد شد.
وی اضافه کرد، پرسش این است که چه کاری می توانیم انجام دهیم تا از این وقایع جلوگیری کنیم؟، شورای امنیت نتوانست جلوی قتل عام هزاران فلسطینی توسط (رژیم) اسرائیل را بگیرد.
منصور همچنین گفت: اسرائیل کشتار مردم بیگناه را انکار نمی‌کند و در طول سال‌ها این کار را مکرر انجام داده است.

دومین نشست علنی شورای امنیت سازمان ملل روز چهارشنبه به وقت محلی همزمان با دوازدهمین روز درگیری ها میان نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم اسرائیل آغاز شد تا اعضای این شورا به ریاست برزیل اوضاع خاورمیانه و سرزمین‌های اشغالی فلسطین را بررسی کنند که قطعنامه پیشنهادی برزیل نیز به تصویب نرسید و آمریکا آن را وتو کرد.
به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.
با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.
https://mardomefarda.ir/vdcaeunu.49n6e15kk4.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین