تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۷
جالب است ۰
یک نشست فوق‌العاده عربی امروز در بغداد پایتخت عراق برگزار خواهد شد.
برگزاری نشست عربی فوق‌العاده در بغداد درباره غزه
به گزارش مردم فردا،به نقل از المعلومه، امروز یک نشست عربی فوق العاده در بغداد برای بررسی حملات رژیم صهیونیستی به غزه برگزار می‌شود.

منابع عراقی اعلام کردند که بغداد امروز چهارشنبه میزبان نشست فوق العاده اتحادیه پارلمان عربی است.

«روحی فتوح» رئیس شورای ملی فلسطینی اعلام کرد: ما خواستار برگزاری نشست فوق العاده اتحادیه پارلمان عربی به منظور بررسی اوضاع و جنگ علیه غزه شدیم.

از سوی دیگر «عائد الهلالی» از رهبران ائتلاف فتح عراق اعلام کرد: برخی کشورهای غربی و متحدان آنها در دنیا با وجود جنایات و کشتار وحشتناک رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین به ویژه در غزه، در کنار این رژیم ایستاده اند.

وی افزود: دشمن صهیونیست پس از اینکه ضربه مهلکی از جانب مقاومت فلسطین دریافت کرد که بی سابقه بود و بسیاری از نظامیان و مقرهای نظامی آن به دست مردان مقاومت هدف قرار گرفت، مرتکب کشتار و جنایات بیشتری خواهد شد.

الهلالی تاکید کرد: لیکود به رهبری «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از بحران سیاسی رنج می برد، به دنبال رسیدن مجدد به قدرت از طریق ارتکاب جنایات علیه ملت فلسطین در غزه و طولانی کردن جنگ تا حد امکان است و از این رو مرتکب جنایات و خونریزی بیشتری می‌شود.

به گزارش ایرنا، جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که شب گذشته یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد، جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از اسراییل حمایت کردند.

اشغالگران صهیونیست سه شنبه در اقدامی جنایتکارانه با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه بیش از یکهزار فلسطینی را به شهادت رساندند.
https://mardomefarda.ir/vdcc4iqi.2bqsx8laa2.html
منبع : ایرنا
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین