تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
جالب است ۰
تیم ملی اردن امیدوار است تا از فرصت میزبانی در تورنمنت چهار جانبه این کشور، نهایت استفاده را ببرد.
رسانه عربی: اردن با 9 لژیونر در پی شکست ایران
به گزارش مردم فردا، تیم ملی فوتبال ایران فردا و در اولین دیدار از رقابت‌های تورنمنت چهار جانبه اردن به مصاف تیم میزبان می‌رود. رسانه معروف النهار عربی از انگیزه‌های زیاد تیم ملی این کشور و هوادارانش نوشه است.
النهار نوشت: این تورنمنت دوستانه، آزمون جدیدی برای تیم ملی اردن با هدایت حسین عموتا سرمربی مراکشی محسوب می‌شود که پس از دو باخت مقابل نروژ با نتیجه 0-6 و شکست برابر آذربایجان با حساب 1-2 منتظر کسب اولین پیروزی خود است.
عموتا علاوه بر التعمری، به 9 بازیکن حرفه ای دیگر نیز متکی است: یزید ابو لیلى (الجبلین عربستان)، هادی الحورانی (الفتح مغرب)، إبراهیم سعادة (الخور القطر)، نور الروابدة (سلانگور مالزی)، أحمد العرسان (کاظمة کویت)، محمد ابو زریق (الترجی تونس)، محمد أبو حشیش (العهد لبنان)، علی علوان (الشمال قطر) و یزن النعیمات (الأهلی قطر).
تیم ملی اردن در اولین دوره این مسابقات که سال گذشته با حضور تیم‌های ملی عراق، سوریه و عمان برگزار شد، با پیروزی یک بر صفر در دیدار پایانی، عنوان قهرمانی را به دست آورد.
تیم ملی اردن در دور دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی که از ماه آینده آغاز می‌شود، در گروه هفتم با تیم‌های عربستان و تاجیکستان برنده دیدار کامبوج یا پاکستان است، همگروه است.
لازم به ذکر است که فدراسیون فوتبال اردن اعلام کرد که بلیط‌های این مسابقات پس از رزرو صندلی‌ها از طریق پلتفرم الکترونیکی، به صورت رایگان در اختیار هواداران اردنی قرار خواهد گرفت.
https://mardomefarda.ir/vdci5zar.t1azz2bcct.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما