تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۴
جالب است ۰
کریم انصاری‌فرد مهمترین نکته فهرست جدید تیم ملی است.
بازگشت مجدد انصاری‌فرد
به گزارش مردم فردا، هیچ وقت اجازه ندارید از او ناامید شوید. او کریم انصاری‌فرد است شاگرد و همشهری علی دایی که شاید هیچ‌گاه نتوانست جانشین او شود اما شباهت‌های زیادی با او دارد. 
هر بار که به نظر می‌رسید کار این بازیکن در فوتبال اروپا تمام شده و باید به لیگ برتر برگردد، او  راهی برای ماندن پیدا کرد و پیش‌بینی‌ها را به هم زد تا همچنان در 33 سالگی یکی از لژیونرهای فوتبال ایران باشد. 
او این بار هم یک کامبک داشته است. به لیست تیم ملی و نفرات مدنظر امیر قلعه‌نویی. 
مهاجمی که بعد از جام جهانی به نظر می‌رسید فوتبال ملی‌اش به پایان رسیده و با حضور امیرقلعه‌نویی او را بازیکن سابق تیم ملی می‎‌نامیدند. با این حال در آخرین لیست باز هم نام این مهاجم دیده می‌شود. 
کریم انصاری‌فرد هیچ‌گاه در تیم ملی به یک مهاجم ثابت و اصلی تبدیل نشد. هم‌دوره شدن با جمعی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال ایران در این قضیه نقش داشت. با این حال او هر گاه که فرصت پیدا کرد زهردار نشان داد. متخصص گل‌زنی در بازی‌های دوستانه و موثر به عنوان بازیکن تعویضی. بدشانسی و یا هر عامل دیگری به او فرصت نداد که با وجود توانایی‌هایش بازی‌ها و گل‌های ملی‌اش را به حد قابل قبولی برساند. 96
 بازی ملی و 29 گل او را در رده هفتم برترین گلزنان تیم ملی قرار داده است. او امیدوار است که با رسیدن به باشگاه صدتایی‌ها آمار گل‌هایش را ارتقا دهد. اتفاقی که بیفتد یا نه یک واقعیت را در مورد این مهاجم تیم ملی عوض نخواهد کرد. «هیچ‌وقت اجازه ندارید از او ناامید شوید.»
https://mardomefarda.ir/vdchzvni.23nzkdftt2.html
منبع : فوتبالی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما