تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۸
جالب است ۰
منابع میدانی اعلام کردند، قبایل عربی سوریه مقرهای نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) را در ۱۳ نقطه در حومه شرقی دیرالزور هدف قرار دادند.
حمله قبایل عربی سوریه به ۱۳ مقر نیروهای قسد
به گزارش مردم فردا،به نقل از سایت المیادین، منابع میدانی اعلام کرند، قبایل عربی ۱۳ مقر و ایست بازرسی متعلق به نیروهای قسد (مورد حمایت آمریکا) را در روستاهای «الحوایج»، «الصعوة»، «الطیانه»، «الجاسمی»، «الشنان»، «ابو حردوب»، «الکشکیه»، «الجنینه» و «الدحله» هدف قرار دادند.
منابع مذکور همچنین اعلام کرد، در این حملات از راکت‌های از نوع «آر پی جی» اسفاده شد و با این نوع راکت‌ها همچنین ایست بازرسی «الوحده الإرشادیة» در«الشحیل» و ایست بازرسی «الصنور» در شهرک «ابو حمام» هدف قرار گرفته شدند که تلفات جانی و مالی به همراه داشته است.
منابع همچنین اعلام کردند، نیروهای سوریه دموکراتیک تعداد نیروهای خود را در حومه شرقی دیرالزور و همچنین تعداد گشتی‌ها را در امتداد خط مرزی با مناطق تحت کنترل دولت سوریه افزایش دادند.
در همین راستا، نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) از بسته شدن گذرگاه آبی بین مناطق تحت کنترل خود و مناطق تحت کنترل دولت سوریه در منطقه «الحوایج» بنا به دلایل امنیتی خبر دادند.
https://mardomefarda.ir/vdchkvni.23nzzdftt2.html
منبع : ایسنا
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین