تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۶
جالب است ۰
در آستانه‌ی رونمایی وان پلاس اوپن، تصاویری از این گوشی در دستان ستاره‌ی محبوب سینمای هند فاش شد.
گوشی تاشدنی وان پلاس در دنیای واقعی رؤیت شد
به گزارش مردم فردا،تابستان امسال با داغ‌شدن بازار گجت‌های تاشدنی، شایعات مبنی بر تولید اولین گوشی تاشدنی وان‌پلاس منتشر شد و مدتی بعد اولین رندرهای این محصول به اینترنت درز کرد.

گوشی تاشدنی وان پلاس احتمالاً همین ماه رونمایی می‌شود. درست چند هفته مانده به رونمایی رسمی توسط وان‌پلاس، تصاویر واقعی این گوشی در اینترنت منتشر شده است.

بر اساس ویدیوی منتشرشده در حساب اینستاگرام یک خبرنگار هندی، آنوشکا شارما (بازیگر معروف بالیوود) در حال خروج از پارکینگ یک مجموعه بوده است که پاپاراتزی‌ها تصاویری از او در حال استفاده از OnePlus Open ثبت می‌کنند.




نکته‌ی عجیبی که در تصاویر به چشم می‌خورد، این است که شارما حتی شیوه‌ی کار گوشی تاشدنی وا‌ن‌ پلاس را هم نمی‌داند و گوشی را به‌اشتباه به سمت عقب باز می‌کند! عجیب‌تر آنکه بعد از باز شدن گوشی، صفحه‌نمایش همچنان خاموش است و اتفاق خاصی نمی‌افتد.

روی‌هم‌رفته به نظر می‌رسد همه‌ی این‌ها نمایش تبلیغاتی وان‌پلاس بوده است. وان‌ پلاس تلاش کرده از این راهکار برای نشان دادن «علاقه‌ی سوپراستار سینمای هند به محصولات وان‌ پلاس» استفاده کند.

تصاویر فاش‌شده نشان می‌دهند وان‌ پلاس اوپن به‌طور کامل به یکی از گوشی‌های تاشدنی اوپو شباهت دارد. اوپو و وان‌ پلاس زیرمجموعه‌ی برند BBK Electronics هستند، به همین دلیل شباهت ظاهری محصولات تولیدشده توسط این دو کمپانی منطقی است.

وان پلاس احتمالاً اولین گوشی تاشدنی‌اش را در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) به‌صورت رسمی معرفی می‌کند. قیمت گوشی وان پلاس اوپن فعلاً نامشخص است.
https://mardomefarda.ir/vdcdzz0x.yt0ff6a22y.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما