تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۶
جالب است ۰
یک نوجوان 14 ساله با سلاح گرم در یک فروشگاه بزرگ در مرکز «بانکوک» تیراندازی کرد و قبل از آن‌که بازداشت شود، سه نفر را کشت و دو نفر دیگر را نیز زخمی کرد.
تیراندازی مرگبار در فروشگاه بانکوک
به گزارش مردم فردا،رسانه‌ها از وقوع یک حادثه تیراندازی در یکی از فروشگاههای بزرگ در مرکز «بانکوک» پایتخت تایلند خبر دادند که موجی از هراس و وحشت در بین مردم این منطقه ایجاد کرد.
 
روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت» در گزارش اولیه خود نوشت که شاهدان ماجرا می‌گویند که جمعیت انبوهی از افرادی که در فروشگاه «سیام پاراگون» واقع در مرکز بانکوک حضور داشتند، پس از شنیدن صدای تیراندازی دچار وحشت شدند و با سرعت و هراس از فروشگاه به سمت خیابان فرار کردند.

بر اساس این گزارش، ویدئوهایی که خریداران در فضای مجازی منتشر کرده‌اند، افراد را در حالی نشان می‌دهد که با جیغ و فریاد از مرکز خرید می گریزند و برخی نیز در مغازه‌های داخل این مرکز خرید پناه گرفته‌اند.

پس از آن روزنامه «دیلی استار» انگلیس گزارش کرد که فرد مسلح یک نوجوان 14 ساله بوده است که قبل از آن‌که توسط نیروهای امنیتی بازداشت شود، سه نفر را به ضرب گلوله کشت و دو نفر دیگر را نیز زخمی کرد.

شبکه «تای پی بی اس» نیز گزارش کرده است که صدای شلیک چندین گلوله در سیام پاراگون شنیده شده است که البته هیچ جزئیات بیشتری در این خصوص ارائه نداده است.

«آچایون کرایتونگ» سخنگوی پلیس بانکو به خبرگزاری رویترز گفته است که هنوز هیچ گزارشی درباره زخمی‌های این حادثه منتشر نشده است.
https://mardomefarda.ir/vdcdfz0x.yt0fz6a22y.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین