تاریخ انتشار :پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۰
جالب است ۰
خوشحالم که شاگردانم مربیان خوبی شده‌اند. یحیی و محرم سابقه زیادی در بازی رودرو ندارند، اما یحیی باتجربه‌تر است. در کل هردو مربی دنبال فوتبال رو‌به‌جلو و برد با گل هستند. هردو مربی از حاشیه دوری می‌کنند، باید صبر کرد تا دید تفکرات و استراتژی دو مربی و انسجام بازیکنان دو تیم، چه نتیجه‌ای خواهد داشت.
فرکی: حذف سرخابی‌ها؟ از ماست که بر ماست!
به گزارش مردم فردا،حسین فرکی بازیکن اسبق پرسپولیس است که سابقه نشستن روی نیمکت سپاهان را دارد و گزینه جالبی برای صحبت درباره بازی این دو تیم که به الکلاسیکوی ایران شهرت دارد، محسوب می‌شود. او درخصوص بازی این دو تیم به خبرنگار «فرهیختگان» گفت: «با توجه به مسائلی که در چند سال اخیر بین هواداران دو باشگاه پیش آمده، باعث‌شده حساسیت این بازی بیش از اندازه باشد و این حساسیت‌ها به هردو تیم و مجموعه آنها فشار وارد می‌کند. شرایطی که باعث‌شده امسال در یک شهر دیگر و بدون‌تماشاگر به مصاف یکدیگر بروند.»
فرکی درباره تقابل با پرسپولیس در زمانی که روی نیمکت سپاهان به‌عنوان مربی بود، گفت: «چهار سال پیش من مربی سپاهان بودم و برانکو مربی پرسپولیس‌، دوبار با یکدیگر بازی کردیم و حاشیه‌ای وجود نداشت. دو تیم در فصل‌جاری هم جایگاه خوبی دارند و نباید حواشی باعث شود که دوطرف اذیت شوند. فکر می‌کنم حاشیه‌ها به فضای مجازی بین هواداران دو تیم مربوط است. فضای مجازی تاثیر گذاشته است و به هواداران هردو تیم توصیه می‌کنم به حواشی در فضای مجازی نپردازند.»
فرکی درخصوص تقابل محرم و یحیی به‌عنوان دو شاگرد قدیمی‌اش در تیم‌ملی گفت: «خوشحالم که شاگردانم مربیان خوبی شده‌اند. یحیی و محرم سابقه زیادی در بازی رودرو ندارند، اما یحیی باتجربه‌تر است. در کل هردو مربی دنبال فوتبال رو‌به‌جلو و برد با گل هستند. هردو مربی از حاشیه دوری می‌کنند، باید صبر کرد تا دید تفکرات و استراتژی دو مربی و انسجام بازیکنان دو تیم، چه نتیجه‌ای خواهد داشت.»
مربی اسبق تیم‌ملی در پایان درخصوص حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: «از ماست که بر ماست! این بدترین اتفاقی است که می‌توانست رخ بدهد. ما چون به مسائل بد عادت کردیم از این هم می‌گذریم. تیم‌ها این همه زمان و هزینه می‌کنند درنهایت این اتفاق برایشان رخ می‌دهد و بیشترین آسیب به هواداران دو تیم می‌رسد.»
 
https://mardomefarda.ir/vdcb.9b5urhbg9iupr.html
منبع : فرهیختگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما