تاریخ انتشار :پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۰
جالب است ۰
تصاویر جدیدی از نسخه‌ی بازطراحی‌شده‌ی پیام‌رسان واتساپ برای اندروید فاش‌شده که نشان از تغییرات جذاب در ظاهر این برنامه دارد.
نسخه بازطراحی‌شده واتساپ با ظاهر مدرن‌ در راه است
به گزارش مردم فردا، متا درحال اعمال تغییراتی در ظاهر نسخه‌ی اندروید واتساپ است تا طراحی این پیام‌رسان مدرن‌تر به‌نظر برسد. در آن زمان تصاویری از صفحه‌ی اصلی بازطراحی‌شده‌ی این برنامه دردسترس قرار گرفت و اکنون WABetaInfo تصاویر جدیدی از ظاهر تازه‌ی واتساپ با تغییراتی در صفحه‌ی اصلی و پنجره‌ی چت در حالت تیره و روشن به اشتراک گذاشته است.

براساس تصاویر قبلی، می‌دانیم که متا صفحه‌ی اصلی واتساپ اندروید را با بی‌رنگ‌کردن نوار بالای برنامه، تغییر مکان چهار تب اصلی چت‌ها، انجمن‌ها، وضعیت و تماس‌ها از بالا به پایین و افزودن صفحه‌ای جدید، بازطراحی کرده است. نماد عکس پروفایل نیز تغییراتی داشته که به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی نسخه‌ی آزمایشی 2.23.20.10 ارائه می‌شود.

همان‌طور که در تصاویر جدید فاش‌شده از واتساپ می‌بینید، متا نماد سه‌نقطه‌ی دسترسی به گزینه‌های اضافه را از صفحه‌ی اصلی حذف کرده و بنابراین نمی‌دانیم چگونه می‌توان به آن منو دسترسی داشت. واتساپ همچنین رنگ آیکون‌های مختلف ازجمله نماد به‌روزرسانی‌ها و شروع چت تازه را به‌روز کرده است. ظاهر صفحه‌ی اصلی این پیام‌رسان نیز درحالت تیره اکنون بهتر به‌نظر می‌رسد.
 
متا در پنجره‌ی چت، نوار بالای صفحه را بی‌رنگ کرده که از این‌نظر شبیه صفحه‌ی اصلی است. این تغییر باعث می‌شود صفحه‌ی چت مدرن‌تر به‌نظر برسد و درحالت تیره جلوه‌ی بهتری داشته باشد. واتساپ همچنین آیکون‌ پیوست فایل و دسترسی به ایموجی‌ها را تغییر داده و این آیکون‌ها اکنون زیباتر شده‌اند.
صفحه‌ی تنظیمات واتساپ نیز از آیکون‌های بازطراحی‌شده بهره می‌برد. متا همچنین درحال بازطراحی واتساپ iOS است. البته عناصر رابط‌ کاربری نسخه‌ی آیفون این پیام‌رسان به‌نحوی طراحی خواهد شد که با ظاهر رابط کاربری اصلی این گوشی مطابقت داشته باشد. تغییرات مذکور دردست توسعه قرار دارند و بنابراین هنوز برای کاربران بتا ارائه نشده‌اند. فرآیند بازطراحی کلی واتساپ می‌تواند مدتی طول بکشد و به‌همین دلیل نباید انتظار داشت در سال جاری به‌طور عمومی دردسترس قرار گیرد.
https://mardomefarda.ir/vdccxoqi.2bqxi8laa2.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما