تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۵
جالب است ۰
اینترمیامی صبح امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا در ورزشگاه خانگی اورلاندو سیتی به مصاف این تیم رفت و با تساوی 1-1 متوقف شد.
تساوی اینترمیامی؛ بحران مصدومیت ادامه دارد
به گزارش مردم فردا،پیش از این گفته شده بود که لیونل مسی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در این دیدار نخواهد بود و جوردی آلبا هم به دلیل مشابهی در این بازی حضور نداشت. از سوی دیگر، سرخیو بوسکتس هم غایب دیگر اینترمیامی بود تا آنها کار سختی را در پیش داشته باشند. 
نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید و در فاصله هفت دقیقه پس از شروع نیمه دوم بود که دیوید رویز دروازه اورلاندو سیتی را باز کرد اما آنها نتوانستند از این گل دفاع کنند و بازی در دقیقه 66 به تساوی کشیده شد و در نهایت هم با همین نتیجه به پایان رسید.
اتفاق تلخ دیگری که برای اینترمیامی در این بازی رخ داد مصدومیت رابرت تیلور و بنجامین کرماسکی بود که هر دو نقش مهمی را در خط حمله و میانی تیم‌شان ایفا می‌کنند و حالا باید نگران وضعیت آنها هم بود.
شاگردان تاتا مارتینو در دیدار بعدی باید به فاصله سه روز آینده در فینال جام یو اس اوپن به مصاف هوستون بروند و غیبت این بازیکنان به هیچ وجه خبر خوبی در این بازی برای آنها نخواهد بود.
 
https://mardomefarda.ir/vdciwvar.t1au52bcct.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما